Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Har store ambisjoner om å prøve meg på selvbruningskrem i ansiktet, for farge i ansiktet er noe som aldri skjer meg. Så da er jeg ute etter alle tipsene for å få et greit resultat - ser for meg at det fort kan gå galt. Så langt har jeg snappet opp at man blander fuktighetkrem og selvbruner, gjerne 50/50. Noen som har noen fler tips enn som så? Ser for meg at det fort kan bli mørkt rundt munnen og ved nesevingene..
Little sister Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker Lancome sin for ansikt, og det blir kjempebra, selv om jeg ikke er nøye. Den anbefaler jeg på det varmeste.
Little sister Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Et tips er å tørke lett over med papir ved hårfeste og øyenbryn.
Gjest diorgirly Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker Lancome sin for ansikt, og det blir kjempebra, selv om jeg ikke er nøye. Den anbefaler jeg på det varmeste. ← Den er jeg veldig fornøyd med jeg også Jeg synes ofte det er lett at det ser unaturlig ut med selvbruningskrem i ansiktet, men har ikke hatt noen problemer med denne.
Hu i Svingen Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Hvis du er veldig lys/blek så spør på parfymeriet, slik at du ikke får en som blir for mørk. Gni godt inn, og gjør som LS sier; tørk hårfestet og øyenbrunskantene med papir. Det bør ikke være noen problemer rundt munnen eller nesen.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Heller mer fuktighetskrem enn selvbruner, det er iallefall min erfaring. Jeg er veldig lys, så skal ikke så mye til. 30/50 fordeling er vel sånn ca. det jeg bruker.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 30/50 fordeling er vel sånn ca. det jeg bruker. ← Mener du 3/5 eller 30/70?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Den her til natusan som bare har litt selvbruner i bruiker jeg ikke fuktighetskrem sammen med engang! Den skjolder ikke på meg iallfall (men vet folk har klaget på det)
Gjest itla i.i. Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker Lancome sin for ansikt, og det blir kjempebra, selv om jeg ikke er nøye. Den anbefaler jeg på det varmeste. ← Skriver under på denne!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 du bør ABSOLUTT tørke vekk så mye som mulig rundt munnen (overleppen og de smilestrekene der.. hehe.. vet ikke hvordan jeg skal forklare..) og kanskje litt på nesen og haka.. blir hvertfall mørkest på meg der men tar vekk mest over leppen og de strekene som jeg forklarte.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå