Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei alle sammen. Ja, det er altså Hege Arstads bok "Gal?Jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret" jeg snakker om. Har veldig lyst til å lese den, men jeg har lett overalt, og finner den bare ikke, er det noen som vet hvor den er å få kjøpt? Har noen her lest den, forresten, og kan fortelle meg hva de synes? Takknemlig for svar :D god helg til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Boken kan bestilles fra www.haugenbok.no da får du boken i postkassen sammen med en giro for innbetaling. Enkelt og greit. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #3 Del Skrevet 15. desember 2002 Takk for tipset :D Finnes den i "vanlige" bokhandler også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. desember 2002 #4 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har i hvertfall sett den på Tanum i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå