Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 bor i bygård og vil gjerne gjøre verandaen mer koselig. har plass til et lite bord og to stoler, pluss en liten soleplass. kunne tenkt meg en parasoll. noen som har sett noen smarte løsninger? gjerne til å feste på gelenderet. og sånn stoff for å ha på gelenderet (heter det det?) for å gjøre det mer lunt. har planer om å kjøpe stoff på ikea. men hva passer, lin? annet? og det praktiske, hvordan feste det fast? tips tas i mot med takk!
Gjest HB Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Det vil nok være best med et litt kraftig stoff innenfor rekkverket, f.eks. lerretsstoff eller markisestoff. Du kan jo lage maljer langs kanten på stoffet og "surrefeste" det fast i rekkverket. Men det er jo litt avhengig av hva slags rekkverk du har. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 takk for svar. får se om de har noe egnet stoff på ikea. det går nok fint an å surrfeste, som du kaller det! for det er sprinkler. men er det mye jobb å lage maljer da?
Gjest HB Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Har ikke så mye er faring med maljing, men kjøpte et maljesett på IKEA en gang. Det var veldig enkelt å bruke, men det var små maljer i en voksduk. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå