Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er på fire nettforum, og har lagt merke til en ting.

Mange lager tråder, og når de blir kritisert (på en konstruktiv måte) så begynner de å forsvare seg så til de grader. Noen skriver da at de ikke mente det som noe angrep og lager fred, mens andre viser at de fremdeles synes trådstarteren skriver om kritikkverdige ting.

Hva gjør trådstarter da? Jo, da sletter h*n alle sine innlegg eller får moderator til å gjøre det, sletter brukernavnet sitt og skriver idiotiske anonyme innlegg...

Vad tycks om sånne feige folk som ikke står for det de mener?

Ikke alltid det er kritikk engang.... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjest da. Man må da få lov til å slette seg akkurat når det passer en selv. :klem:

Jeg sletter meg støtt og stadig. Ikke fordi jeg får kritikk (det bryr meg svært lite), men fordi jeg går lei.

Mener du at man skal være bundet til et forum for alltid?

Morsomt at dette kom i fra en gjest dog. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Mener du at man skal være bundet til et forum for alltid?

Neida, men synes det er rart at mange sletter seg akkurat når det stormer som verst rundt dem.

Skrevet

Det får være opp til hver enkelt. Det er bare et forum, og jeg har full forståelse for at noen sletter brukeren sin for å ikke bli knyttet opp mot tidligere innlegg på et evt. senere tidspunkt.

Gjest medmenneske
Skrevet

Hvis du sikter til Bite Me har hun vært registrert her før med dagbok også! Alle mer eller mindre kritiserte alt hun sa.Hun kom tilbake, la inn en del inlegg og fikk dritt av mange på nytt.Tidligere innlegg av henne ble brukt mot henne selv om tråden ikke dreide seg om noe som var veldig relevant til den tråden.Noen blir stemplet, og det er ille at voksne mennesker er sånn mot ei jente som strever en del fra før.

Gjest Gjest
Skrevet

Sikter verken til big mac, big bite eller bite me... Det er en grunn til at jeg skriver at jeg også er innom andre forum! Hvis man konstant blir utsatt for drittslenging er det ikke rart man sletter seg. Men når det andre skriver egentlig er ganske fornuftig og saklig bør man argumentere og diskutere istedet for å kapitulere og tydlig vise at man selv tar feil, at man er feig...

Skrevet
Sikter verken til big mac, big bite eller bite me... Det er en grunn til at jeg skriver at jeg også er innom andre forum! Hvis man konstant blir utsatt for drittslenging er det ikke rart man sletter seg. Men når det andre skriver egentlig er ganske fornuftig og saklig bør man argumentere og diskutere istedet for å kapitulere og tydlig vise at man selv tar feil, at man er feig...

Det er jeg enig i, men ingen av oss vet hvorfor noen her inne sletter seg, da, da, daaa.

Gjest Embla s
Skrevet
Hvis du sikter til Bite Me har hun vært registrert her før med dagbok også! Alle mer eller mindre kritiserte alt hun sa.Hun kom tilbake, la inn en del inlegg og fikk dritt av mange på nytt.Tidligere innlegg av henne ble brukt mot henne selv om tråden ikke dreide seg om noe som var veldig relevant til den tråden.Noen blir stemplet, og det er ille at voksne mennesker er sånn mot ei jente som strever en del fra før.

Hvis du sikter til tomflaske-tråden, så undrer jeg om du ikke syns Bite Mes fem år gamle datter også kan kvalifiseres som et individ det er grunn til å ta hensyn til, eller er det så viktig å ikke risikere å støte noen at man skal se bort fra slike ting og oppmuntre til ting som sansynligvis vil gjøre ting verre for jenta? Kanskje greit å se det store bildet hvis man ønsker å være et medmenneske?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Helt latterlig spørru meg.

Skrevet

Folk må få slette seg og bruke brukernavn akkurat som de selv ønsker, men at folk som sitter og skriver litt på slike forum ikke tåler å bli saklig kritisert, og at det er grunnen til at de forsvinner er litt merkelig. Jeg har lagt merke til at noen sletter seg fordi de har fått litt pes pga meninger eller kommentarer og begynner som ny bruker og diskuterer de samme ting.

Så min mening er at om noen får pepper og sletter seg fordi de ikke tåler dette er sløkket om de skal fortsette på forumet. Normalt sett så er de fleste her inne ganske ålreit og kommer med saklig kritikk, men man merker godt at det er ganske mange unge og lite erfarne mennesker her inne. Derimot må jo de også kunne få sin informasjon og erfaring fra et sted, så dette plage rmeg overhodet ikke så lenge det er en sunn og god tone mellom brukerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...