Gå til innhold

Plystre

Fremhevede innlegg

Gjest baby-E
Skrevet
Jeg blir litt utilpass.

Det blir jeg også. Veit liksom ikke om jeg skal snu meg og se hvem det er eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Blir aldri plystret etter eller tutet på jeg...  :grine:

Dra til et syden land om du ønsker å få oppmerksomhet

Gjest Gjest
Skrevet

ble tutet på i dag, mulig det var noen jeg kjente, men uannsett, stokk sånn at jeg hoppet og holdt på å falle i grøfta :ler:

Skrevet

om noen plystrer smiler jeg og går videre, av og til snur jeg meg mot de/den som plystret og smiler av og til bare smiler jeg for meg selv og går videre.

synes det er koselig jeg, det er for min del ett kompliment, og komplimenter liker jeg.

nå har jeg ikke blitt tutet på som jeg kan huske, ihvertfall ikke de siste fem årene, så det vet jeg ikke, hadde antagelig hoppet i været pga skvetter, og ikke syntes det var like festlig.

opplever ikke plystring veldig ofte heller, men oftere at folk sier hei når jeg går forbi, da snur jeg meg til dem og smiler. synes det er koselig jeg, selv om det kommer fra en gjeng anleggsarbeidere eller hvem det nå en er.

Skrevet
Jeg går videre uten å snu meg jeg også og føler meg iblant litt utilpass. Dersom jeg er helt 100 % sikker på at det er til meg, kan jeg snu meg og smile (på en god solskinnsdag ;) )

Signerer denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...