Gjest Kardemomme Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg blir bare mer og mer verpesyk for hver dag som går. Synes jeg ser gravide og familier med småbabyer hele tida. Jeg og samboer er blitt enig om å prøve litt nærmere jul, men jeg synes tida går så saaakte. Vet at det bare er fornuftig å vente, med tanke på jobb, studier, huskjøping etc, men kan ikke noe for at lysten stikker hardt i hjertet. Måtte bare lufte mine tanker litt...
Holly Hobbie Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 For aa se det fra en positiv vinkel: tenk saa koselig for barnet dere planlegger at det virkelig er planlagt og oensket! Er nok lurt aa vente til det praktiske er paa plass, som du sier. Er ikke saaa lenge til jul heller naa!
Gjest Kardemomme Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Ja du har helt rett Holly Hobbie, men jeg synes det er så lenge til jul Vil ha nå, nå med en gang!!!
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Skjoenner foelelsen...vi skulle egentlig utsette hele proeverprosjektet til hoesten 2008. Er glad naa for at vi ikke ventet - naa har vi proevd siden februar og trenger kanskje assistert befruktning for aa lykkes. Men for dere kan det jo gaa kjempefort fra proeverstart til graviditet - mange her inne paa forumet har testet positivt etter proeverperiode nummer 1! I mellomtiden - nyyyyt sommeren som barnloes - drikk litt vin/oel etc., sov lenge i helgene, rett og slett nyt friheten mens du har den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå