*Emma* Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Vet ikke om denne burde ligget på klær forummet (men jeg tenkte det var mest småbarnsforeldre her inne ) Jeg leter etter sånne badesko (gummisko) som dattern min kan bruke på stranda og i vannet når vi reiser til Kreta om en uke. Hun er 14 mnd og bruker str 19/20 i sko. Jeg har vært "over alt" og ikke funnet mindre enn 23/24... Noen tips???
*Emma* Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2006 Den H&M'en jeg var på sa de hadde hatt men de var blitt kalt tilbke fordi de ble "farlig glatte" når de ble våte. De hadde noen sandal greier i gummi også men de var ikke mindre enn 24... Skal se på barnogleker.no nå...
momo Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Vi hadde noen geniale fra nike, de satt utrolig bra på foten og ble ikke glatte. De kom i små str og. Nå kjøpte vi de på Gran Canaria da, men har sett de i forskjellige butikker etter det. Tror kanskje en del sportsbutikker kan ha det. Lurer faktisk på om jeg så det i en katalog og, men det skal jeg ikke si sikkert, tenker da på laredout eller ellos.
*Emma* Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2006 Takk momo. Jeg har fått et tips om www.baderingen.no De var fine - men de var litt dyre syns jeg (205kr inkl frakt). Jeg tror kanskje jeg venter til vi kommer ned å satser på at de har der...om ikke jeg snubler over noen her hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå