Gå til innhold

Jeg leter etter badesko til dattern min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne burde ligget på klær forummet (men jeg tenkte det var mest småbarnsforeldre her inne ;) )

Jeg leter etter sånne badesko (gummisko) som dattern min kan bruke på stranda og i vannet når vi reiser til Kreta om en uke. Hun er 14 mnd og bruker str 19/20 i sko.

Jeg har vært "over alt" og ikke funnet mindre enn 23/24...

Noen tips???

Skrevet

Sett på www.barnogleker.no ?

Skrevet

Den H&M'en jeg var på sa de hadde hatt men de var blitt kalt tilbke fordi de ble "farlig glatte" når de ble våte. De hadde noen sandal greier i gummi også men de var ikke mindre enn 24...

Skal se på barnogleker.no nå...

Skrevet

Vi hadde noen geniale fra nike, de satt utrolig bra på foten og ble ikke glatte.

De kom i små str og.

Nå kjøpte vi de på Gran Canaria da, men har sett de i forskjellige butikker etter det. Tror kanskje en del sportsbutikker kan ha det.

Lurer faktisk på om jeg så det i en katalog og, men det skal jeg ikke si sikkert, tenker da på laredout eller ellos.

Skrevet

Takk momo. Jeg har fått et tips om www.baderingen.no De var fine - men de var litt dyre syns jeg (205kr inkl frakt).

Jeg tror kanskje jeg venter til vi kommer ned å satser på at de har der...om ikke jeg snubler over noen her hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...