Gjest Gjest_po_* Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Skal bestille fra LF for første gang, og har logget meg på med bruker osv. Og på lev.adresse har jeg oppgitt min vanlige postadresse. Men så står det: "The address where you will be between 9.00-5.30pm". Jeg er jo på jobb i denne tiden. Leveres ikke dette i postkassen eller med hentelapp på postkontoret da? Jeg har jo ikke ønske om å oppgi jobbadressen min og få leveransen dit. Hvordan foregår dette? please hjelp!
brumma* Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg stusset også på dette, men fikk pakkelapp i postkassa! Kanskje det kun er for de som bor i UK?
Dru Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Det er i UK, der de har på døra-service. Skal du ha det sendt til Norge bruker du bare den vanlige adressen din, og så får du mest sannsynlig hentelapp i posten.
Gjest Hufsa Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Eller du kan få varene dine levert på jobben..så slipper du å lure om det er plass i postkassen, eller om du er hjemme Fungerer kjempebra det!
wind-up bird Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Sikkert helst for de som bestiller og bor i UK som noen andre nevner, men det fins norske selskap bruker posten sin "lever på døren"-tjeneste, og hvis man ikke er hjemme når posten kommer på døren, så får du pakkelapp i postkassen, og pakken legges på nærmeste postkontor =) Endret 13. juni 2006 av aislinn
Dina Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Jeg la inn jobbadressen som leveringsadresse, og varene ble levert på døra på jobben min! Kjempekjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå