Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_po_*
Skrevet

Skal bestille fra LF for første gang, og har logget meg på med bruker osv. Og på lev.adresse har jeg oppgitt min vanlige postadresse. Men så står det: "The address where you will be between 9.00-5.30pm". Jeg er jo på jobb i denne tiden. Leveres ikke dette i postkassen eller med hentelapp på postkontoret da? Jeg har jo ikke ønske om å oppgi jobbadressen min og få leveransen dit. Hvordan foregår dette? please hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusset også på dette, men fikk pakkelapp i postkassa! Kanskje det kun er for de som bor i UK?

Skrevet

Det er i UK, der de har på døra-service. Skal du ha det sendt til Norge bruker du bare den vanlige adressen din, og så får du mest sannsynlig hentelapp i posten.

Gjest Hufsa
Skrevet

Eller du kan få varene dine levert på jobben..så slipper du å lure om det er plass

i postkassen, eller om du er hjemme :)

Fungerer kjempebra det! :)

Skrevet (endret)

Sikkert helst for de som bestiller og bor i UK som noen andre nevner, men det fins norske selskap bruker posten sin "lever på døren"-tjeneste, og hvis man ikke er hjemme når posten kommer på døren, så får du pakkelapp i postkassen, og pakken legges på nærmeste postkontor =)

Endret av aislinn
Skrevet

Jeg la inn jobbadressen som leveringsadresse, og varene ble levert på døra på jobben min! Kjempekjekt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...