Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en boks med "Veet Rasera" hårfjernings-sett liggende fra i fjor. Jeg kjøpte det uten å tenke så nøye over det, men har i ettertid hørt mye "tvilsomt" om sånn skum og greier, som har gjort at jeg ikke ennå har turt å prøve den..

Og hva er vel bedre da enn å spørre dere på KG som ser ut til å ha tips om det meste? :ler:

Er det sant at man kan få brannsår og prikker av den?

Håper dere kan overbevise meg sånn at jeg våger å teste den snart.

Veet Rasera

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den en gang. Etter 2-3 minutter begynte det å svi intenst på leggene og litt etter det begynte små prikker med blod å synes igjennom skummet. Jeg skylte det av med en gang, men leggene var fulle av små sår.. Og jeg tåler vanlig hårfjerningskrem..

Skrevet

Hvis du har sår kan du få brannsår. Vær derfor nøye med at du ikke har barbert deg på noen dager og ikke har sår.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lagt bort barberhøvelen og bruker bare denne nå. :) (Etter at jeg sluttet å høvle under armene, svir det så å si ikke lenger med aluminuimklorid, og jeg sover mye bedre de nettene jeg bruker det.)

Skrevet

Jeg brukte denne på ferie i fjor og fikk små sår og ble veldig rød og irritert på huden. Jeg og kan bruke vanlig hårfjerning.

Hvis du skal prøve den, så prøv den på leggene først, der er huden tykkere.

Vet om en som prøvde under arma først og hun fikk store blødende sår.

Gjest Elfrida
Skrevet

Noe helt annet; merkelig at de ikke har satt seg mere inn i hva rasera høres ut som på norsk. Jeg får ikke lyst til å kjøpe noe som vil rasere meg!

Skrevet

Jeg har brukt den flere ganger, først og fremst på leggene. Ingen sår eller svie, men jeg synes ikke den fjernet hårene så effektivt som høvel gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...