Gå til innhold

Underskjørt igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Jeg mangler underskjørt enda..på brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen, sa de at jeg burde ha uten ringer, og at det var det som var mest vanlig og pent. På de to andre salongene jeg var på, prøvde jeg kjolene med underskjørt med to ringer i..

Syns nesten det blir litt vel slapt uten noe ringer, er redd kjolen ikke kommer ti sin rett hvis den henger rett ned?

Hva gjør/gjorde dere?

Vil ikke at det skal stå for mye ut, men ikke helt slapt heller.. :ler:

Skal ha denne kjolen, hva tror dere?? Er også usikker på om jeg skal ha langt eller kort slør..

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=S335

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det kan være fint med litt stort skjørt jeg. Er det brukt ringer på bildet? Og så tenker jeg at hvis man er slank kan man ha lite volum på skjørtet, er man litt fyldigere kan man ha mer volum.

Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Vet ikke om det er ringer i skjørtet på bildet, skulle gjerne visst det ja.. Jeg er sånn helt "vanlig" i kroppsfasong tror jeg, 36-38, så da blir litt vidde på skjørtet bra kanskje? :ler: Mulig det er lurt med en ring eller to..?

Hm.. *tenke tenke*

Skrevet

Jeg skal ha med en ring nederst. Prøvde med to, men da så den fine, enkle og elegante kjolen min ut som et diger bløtkake! Rart hva noe så lite kan gjøre med helhetsinntrykket!!

Ut i fra hvordan skjørtet ble liggende på min kjole med to ringer, vil jeg tro at kjolen på bildet bare har ÉN ring, men jeg kan ta feil!

Det er seff smak og behag, men jeg synes det er finere med ÉN ring! :rosasmil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Høres ut som om det holder med èn, slik at skjørtet får litt "fylde". Men jeg vet ikke hvordan det ser ut , så..

Skrevet

Det mest vanlige er underskjørt med èn ring.

Jeg anbefaler det :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har en ring på mitt skjørt. Synes det holdt i massevis

Skrevet

Ville nok ikke hatt uten ringer, da synes jeg kjolen blir for "flat". Har sett flere eksempler på dette på finn.

Mitt underskjørt har tre ringer, og jeg fikk det med kjolen, så jeg har liksom aldri tenkt at jeg skulle ha noe annet... Synes kjolen min blir veldig pen med det.

Ville anbefale deg å gå tilbake til salongen, og forlange å få prøve med både en og flere ringer i underskjørtet. (De bør jo ønske å selge deg det, så det kan jo ikke være SÅ vanskelig.)

Skrevet

Jeg hadde med en ring, men hele greia raknet ganske fort etter doturer etc.

Ang. slør tror jeg at jeg ville gått for et langt .

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes underskjørt med ring er lite pent. Derfor sydde jeg et underskjørt. Brukte tyll og sydde "etasjeunderskjørt".

Gjest Gjest
Skrevet

Absolutt en ring.

Jeg hadde nesten lik kjole som deg og brukte en ring i underskjørtet. Hadde ikke noe problemer med at det ikke holdt hele kvelden osv.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at kjolen på bildet har underksjørt med ihvertfall en ring. Hva anbefalte brudesalongen dersom du ikke skulle ha ring? Bare vanlig, flat underkjole, eller en med masse tyll? Jeg synes absolutt du bør ha noe med vidde under den kjole, og da blir det enten ring, eller masse tyll. Hva du synes er best, og hvor mange ringer du eventuelt vil ha, får du prøve deg frem til selv.

Skrevet

Jeg ville absolutt hatt ringer på! Jeg hadde to ringer, og kjolen satt myyye finere enn hvis jeg ikke hadde hatt det!

Skrevet

Jeg brukte også et med ringer. Tror det var to stykker. Kjolen satt mye penere enn uten, men tror det avhenger helt av selve kjolen! Min ble litt rar og "kantete" uten

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg tror det er et underskjørt med to ringer på bildet. Et i knehøyde, og ett i ankelhøyde. Men dette er bare det jeg tror altså!

Jeg har underskjørt med to ringer, og synes det var det peneste til min kjole. På den ene brudesalongen hvor jeg prøvde kjoler, så jeg ikke et eneste underskjørt med ringer, kun med tyll. Så jeg tror det er veldig forskjellig hva de forskjellige salongene tar inn.

Og til slutt er det jo smag og behag hva man velger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...