Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 jeg er ei jente på 17 år... debuterte sexuelt som 16åring, og har hatt samme kjæreste siden det... problemet mitt er at jeg aldri har fått orgasme typen min kommer lett... å jeg har av og til følt at det er nesdten som jeg kommer, men han kommer først, å da blir d ikke noe på mg... jeg blir også stresset når han hele tiden spørr når jeg kommer, og hvordan han kan få meg til å komme... stillinger som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Du burde onanere.... hmm det var egentlig litt seriøst ment, for å finne litt ut av din egen kropp. -S-
Amalie_85 Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Hva med å la han ta all oppmerksomhet på deg en kveld. Fingre og slikke og du må tørre å si hva du kjenner er godt og hva som ikke er fult så godt. Er mange jenter som har vanskeligheter med å få orgamse. Så du er ikke alene hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 jeg er ei jente på 17 år... debuterte sexuelt som 16åring, og har hatt samme kjæreste siden det... problemet mitt er at jeg aldri har fått orgasme typen min kommer lett... å jeg har av og til følt at det er nesdten som jeg kommer, men han kommer først, å da blir d ikke noe på mg... jeg blir også stresset når han hele tiden spørr når jeg kommer, og hvordan han kan få meg til å komme... stillinger som kan hjelpe? ← Jeg kjenner ei på 30 som aldri har hat orgasme. Du er 17 har vert aktiv siden 16 skriver du 1 år...Synes det er litt tidelig og begyne og klage
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Du burde onanere.... hmm det var egentlig litt seriøst ment, for å finne litt ut av din egen kropp. ← Ja, et godt råd er å onanere. Jeg hadde kjærester i 15-16-årsalderen som lurte på hvordan i all verden de skulle klare å gi meg orgasme. Og jeg hadde jo ingen anelse Først som 18-åring oppdaget jeg dusjhodet, og etter det har ingen hatt problemer med å gi meg klitorisorgasmer. (Vaginalorgasmene jobber vi fremdeles med, dessverre.)
Henna Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Først må du lære din egen kropp å kjenne før du skal lære han. Lek deg på egenhånd, med dusjen eller fingrene. Klitoris-orgasmen er som oftest den første orgasmen man får. Utforske hvordan du liker å bli befølt, med trykk og hastighet. Så kan du vise han hva han skal gjøre. Gutter liker at jenter vet hva de vil og liker, og de vil gjøre det rett, så å vise han er ingen negativ ting. Kommunikasjon med kjæresten er også alfa omega. Snakk med han, si at du trenger tid, at fokuset iblandt kan være med på deg og at dere tar dere tid. Å kunne snakke åpent gir trygghet i forhold til sexen. Selv klarer jeg ikke å oppnå orgasme hvis jeg ikke klarer å slappe av. Og ikke ha fokuset på at målet er orgasmen. Slapp av, lek dere og utforske og etterhvert kommer orgasmen naturlig
Elze Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Be ham pent om å slutte å spørre etter din orgasme, det blir bare stress av det. Det er så slitsomt med typer som spør hele tiden: Kommer du snart, kommer du snart, evt. kom du? Kom du? Det er sånt som gjør at jenter begynner å fake, bare for å bli kvitt maset. Mye lettere å komme når du kan slappe av og konsentrere deg om deg selv istedetfor masingen hans. Ellers er det bare å ta seg god tid og ikke fokusere så veldig på selve orgasmen. Sex er godt uten orgasme også.
dragonfly Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 jeg er ei jente på 17 år... debuterte sexuelt som 16åring, og har hatt samme kjæreste siden det... problemet mitt er at jeg aldri har fått orgasme typen min kommer lett... å jeg har av og til følt at det er nesdten som jeg kommer, men han kommer først, å da blir d ikke noe på mg... jeg blir også stresset når han hele tiden spørr når jeg kommer, og hvordan han kan få meg til å komme... stillinger som kan hjelpe? ← Du burde prøve å være veldig nær han sånn at klitten din blir gnidd mot han, det er mange jenter som aldri har hatt en "indre" orgasme, sånn at du føler det inni greiene. Men klitt oragasme er enklere å få. Hvis du rir han prøv å ligg deg over han når du gjør det eller hvis han tar deg misjonær så prøv å trykk han mot deg... Hvis kjæresten din er klar over det kan du jo snakke med han å få han til å gi deg en fullstendig kveld. Da kan du suge han eller ronke han til han kommer først så gjerne vente en stund (time eller sånn) så kan dere ha sex.. Det tar lengre ti for han å komme med lite mellomrom mellom "gangene" Hvis du ikkje har snakket med han om det men Faker så kan du prøve å få i han noe mengder med alkohol... gutter har ofte vanskeligere for å komme når de er litt full. Men noen har også problemer med å få den opp, så dette bør du finne ut av først så du ikkje blir skuffet vist an ikje kan "preforme" :kgblunk: Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå