Gå til innhold

Noen ideer til aktiviteter som ikke koster noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har vi ordnet med en aktivitet som koster noe og varer i ca en time, folk vil ikke betale mer, så da må vi finne på andre ting selv som ikke koster noe. vi er ikke for å drite ut bruden noe særlig, men artig må vi jo ha det:)

Noen som har forslag å komme med? Er i Oslo forresten

Endret av Nemmera
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

* Lag rebusløp innom ulike barer, så bruden må ta en shot eller en øl hvert sted.

* Ta båten ut til en av øyene og grill og kos dere der (da må dere kanskje kjøpe pølser og en engangsgill)

* Lag spa party hjemme hos noen så kan de av dere som er flinke med maniky/pedikyr, hodebunnsmassasje, ansikstmassasje etc være spadamer for bruden

Det er iallefall viktig å legge inn matpauser for ellers blir folk bare sure og grinete og ikke spesielt feststemte.

Skrevet (endret)

Mat skal vi fikse utover kvelden, tenkte å kokkelere noe selv:) Og matpauser er viktig ja! SPA behandling til bruden er allerede ordnet. Tenkte vi kunne ha noen aktiviteter/leker. Rebusløp er jo et alternativ :) Mulig jeg lager et slik at alle deltar. Men skulle hatt noen leker hvor bruden må gjøre div ting om kvelden etter vi har spist. Da er vi nok hjemme hos noen, og tenker ikke å gå ut tror jeg. Det med pakker som bruden skal gjette på er allerede tatt inn ivarmen ;)

Endret av Nemmera
Skrevet

Skriv navn på brudens tidligere flammer/guttevenner/beilere og så må hun fortelle hva slags forhold de hadde og svare på spørsmål fra de andre som er der, når hun er ferdig kan hun sprekke ballongen.

Skrevet

Vet nå ikke om jeg hadde dratt for mye inn om x`r.

Men flaksetuten peker på passer for "barn" i alle aldere

Gjest Gjest
Skrevet

Undersøke hvor godt brudeparet kjenner hverandre ved å stille spørsmål på forhhånd til brudgommen, og så må bruden gjette

Pakkelek hvor bruden får en liten ting av deltakerne i utdrikningslaget og må gjette hvem det er fra

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp et billig krokettsett. Legg den ene køllen i vann en stund og bøy den! Selvfølgelig bruden som skal bruke denne. Gjett hvem som ikke vinner :)

Skrevet

Et udrikkningslag jeg var i måtte hver av deltagerene lage en oppgave til bruden. Vi hadde prinsesse som tema, og alle oppgavene skulle gå ut på å prøve om hun var en ekte prinsesse, før hun kunne gifte seg med sin prins. Du trenger jo ikke ha noe tema, men lag masse små oppgaver til bruden (kokeprøve, gjette gåter, svare på spørsmål, danse en dans etc). Det kan kanksje gjøres slik at alle oppgavene skrives på en lapp og bruden trekker dem en etter en. Da kan det være akkurat så hektisk/avslappende som man selv vil, og det er ingen krise om man ikke kommer igjennom alle oppgavene.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du kjenner noen med playstation, singstar og dansematte! Veldig gøy, med utdriting i det private hjem med gode venninnner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...