Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg lurer på om noen har tips til en fin rouge, gjerne i en naturlig tone........noe rød-brun farge. Bruker ikke sånn billig merker som isadora ol...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 ville prøvdt id mineral. Trudy all over face warm radiance escape Nydelige farger ,sjekk på colorfulsprinkles.com der får du kjøpt prøver. Har shoppet mange ganger der.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Chanel i farge nr. 98 Fantasia er en utrolig fin brun/rosa/rød/gyllen rouge. Ser veldig naturlig ut selv om den gir mye farge. Jeg føler meg solkysset og frisk med denne.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Takker for tips, skal sjekke de som er annbefalt. Tar gjerne imot enda flere tips..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker en fra clinique, tror fargen heter raisin eller noe i den duren.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker kremrouge fra dior og pudderrouge fra mineralmerke purelux. Bruker mest purelux for tiden! Gå innpå www.purelux.com og se der, så kan du bestille deg prøver for en dollar, prøver som er litt i Jeg liker både nymph(mer naturlig farge på) og beach bunny(litt sterkere farge som jeg bruker som bronzer i kinnene nå på sommeren. Rett og slett elsker den!).
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Estee Lauder har veldig fin rouge for de som vil ha naturlig uten skimmer o.l Husker ikke navnet på den jeg brukte, men...
Gjest Kardemomme Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker en rød-brun fra Nivea. Den funker fint den.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker en brunrosa kremrouge fra Guerlain, i fargen Rose Bubblegum. Navnet er totalt misvisende, for det er ikke noe som helst sukkersøtt over den. Ellers har jeg rouge fra Dior i fargen rouge feu, men den er litt mørkere å lett å ta på for mye av.
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 jeg bare elsker fargen countur fra christian dior........
Gjest Gjest_katta_* Skrevet 17. juni 2006 #13 Skrevet 17. juni 2006 Jeg tror Make-Up store kan ha noen fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå