Daria Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Sånn, dette er tråden for alle må jobbe i sommervarmen mens de mer heldige kan være ute og nyte sola... Det er knallvarmt, og det har vært omtrent fire mennesker og en veps innom de siste 2,5 timene. Kjeeedeeer meeeg....
Gjest Emera Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Har en laaaang kursdag bak meg, og en foran meg... Litt surt, for her oppe må man kaste alt man har i hendene og løpe ut når det først er finvær. I dag og i morgen blir vel de fineste dagene på lang tid, kjenner jeg regionen rett... Jaja.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Bare 25 minutter til jeg er ferdig nå! Dette har vært den mest stressende og slitsomme dgen noensinne.. og likevel har tiden gått sakte!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Noen som har lyst på 24 varme, leie elever...?
Daria Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2006 Et fristende tilbud, men jeg må nok takke nei...
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Noen som har lyst på 24 varme, leie elever...? ← Kan bytte mot en illeluktende sur gubbe?
Gjest Susie Dahl Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Sånn, dette er tråden for alle må jobbe i sommervarmen mens de mer heldige kan være ute og nyte sola... Det er knallvarmt, og det har vært omtrent fire mennesker og en veps innom de siste 2,5 timene. Kjeeedeeer meeeg.... ← Unødvendig og sårende tråd. Tenk på folk som gjerne skulle ha hatt en jobb å gå til - en menneskerettighet. "Heldig du som kan nyte solen", sa en venninne til meg. Jeg unner samtlige som slenger ut av seg slike kommentarer, at de prøver å være uten jobb en stund.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Kan bytte mot en illeluktende sur gubbe? ← Jeg har det også...
Scorpina Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Unødvendig og sårende tråd. Tenk på folk som gjerne skulle ha hatt en jobb å gå til - en menneskerettighet. "Heldig du som kan nyte solen", sa en venninne til meg. Jeg unner samtlige som slenger ut av seg slike kommentarer, at de prøver å være uten jobb en stund. ← Jepp - been there done that!! Det er IKKE gøy. Det er frustrerende. Irriterende. Sårende å få nei ...(å få brev a la "...stilllingen dessverre besatt..") og man synes folk som syter over at de HAR noe å gå til skulle hatt seg en på trynet (metaforisk sagt ikke bokstavelig) Keep up the spirit - en dag er det DIN tur!!!!
Daria Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2006 Unødvendig og sårende tråd. Tenk på folk som gjerne skulle ha hatt en jobb å gå til - en menneskerettighet. "Heldig du som kan nyte solen", sa en venninne til meg. Jeg unner samtlige som slenger ut av seg slike kommentarer, at de prøver å være uten jobb en stund. ← Det har jeg prøvd -flere ganger. Og det å kunne nyte solen når den var der, var faktisk en av fordelene i mine øyne. Og hvis du skal ta enhver tråd her og kommentar og samtale IRL så nærtagende og i verste mening, vil du få det tøft her i livet...
Gjest lumina Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Jeg jobber på et kjøkken. NULL lufting. Varmt ute, varmere inne.. Varmt oppvaskvann, varme ovner, maskiner som avgir varme.. VARME VARME VARME overalt.. FULL kokkeuniform, med forkle i tykt, klamt stoff.. Er alltid VÅT av svette når dagen er over.. Pluss på stresse-svette Gå så inn på fryserommet.. Aaaaah deilig Så blir man syk! Hver sommer
Hottentotten Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Ikke særlig trøst men, jobben min som butikkmedarbeider er snart ledig. Skal bare jobbe ut juni først. Det er drepen å jobbe i en butikk i denne varmen. Det er en gammel matvarebutikk uten aircondition, og kun en vifte på deling i tre kasser. Blir mye jobbing på kjøla i disse dager. Senest i går måtte vi gå inn på fruktkjøla for å snakke om ting som måtte bli gjort i løpet av dagen.. Bytter den jobben når som helst mot en gjeng skoleelever! Er nyutdannet lærer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå