Gjest Lene Stol Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Fler enn meg som brente seg kraftig igår i den sterke solen????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble du så brent at du kom på nyhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Stol Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble du så brent at du kom på nyhetene? ← Eh nei. ikke helt nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Stol Skrevet 12. juni 2006 #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Eh nei. ikke helt nei.. ← Plasserte kanskje denne diskusjonen litt feil... hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #5 Del Skrevet 12. juni 2006 Fler enn meg som brente seg kraftig igår i den sterke solen????? ← Jeg var på fotball turnering med en av ungene i helga, og huden i ansiktet kjennes 3 nummer for liten. På en fotball bane er det ingen steder å gjemme seg desverre. Ungene tålte imidlertid sola fint. I dag blir det innkøp av smertelindrende salve/krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå