Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 jeg har i lang tid slitt m uren hud. Har nå passert 30 og bestemt meg for at nok er nok. Ser at det går igjen anbefalninger om MD her inne. hvis jeg vil prøve det, hvilke produkter bør jeg kjøpe da????
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har prøvd renseserier av alle slag, og vil du vite hva som til slutt har gjort underverker for min hud? Uparfymert Lactacyd! Hvis jeg legger bort Lactacyden til fordel for et anerkjent rensemerke er det på'n igjen, så fra nå av skal jeg være trofast mot min kjære såpe!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 nå har jeg ikke prøvd alverdens å jeg vet at MD er det som blir best beskrevet på dette forumet. men jeg har slitt mye med uren hud, og etter at jeg begynte med vichy normaderm den grønne serien så er huden min helt ny. men det er nok det at jeg ikke peller meg i ansiktet lenger, når jeg bruker fks ansiktsvann så føler jeg meg rein og fin og klasser automatisk ikke i ansiktet. så at vichy er så bra produkt skal jeg ikke stå her å si.. tror uansett at d er helt individuelt for hver person..
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Mitt tips er å gå til legen og få resept på en krem som heter Skinoren. Hjalp meg masse! Har prøvd masse ulike renseserier men de hjalp bare litt.
Saeria Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har uren hud, men er tørr i det øverste laget av huden. Jeg bruker Exuviance. Jeg er veldig fornøyd med produktene. Jeg har også brukt Dermalogica, og var like fornøyd med de. Jeg går i tillegg på tetracykliner for kviseproblemene mine (ansikt og rygg) i tillegg til at jeg bruker Skinoren.
Vannflaske Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 På apoteket får du kjøpt en krem som heter Basiron. Den er til behandling av akne, står det på tuben. Søsteren min kjøpte den fordi hun hadde så mye kviser på ryggen. Jeg har ikke noe særlig med kviser selv, men de dukker jo opp en gang i blant.. Prøvde å smøre på Basiron-kremen på to kviser og de forsvant med en gang Mirakelprodukt!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 En kan få kjøpt starter Kit på en hudpleiesalong som fører MD formulations
Gjest lilletroll Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Exuviance er det eneste som har hjulpet meg!! (Har skrevet om det i en tråd tidligere)
LadyInRed Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har prøvd renseserier av alle slag, og vil du vite hva som til slutt har gjort underverker for min hud? Uparfymert Lactacyd! Hvis jeg legger bort Lactacyden til fordel for et anerkjent rensemerke er det på'n igjen, så fra nå av skal jeg være trofast mot min kjære såpe! ← hudpleieren i bladet shape-up har anbefalt lactacyd i alle år. Endelig har jeg også kjøpt meg det. dessuten har jeg skiftet krem, til weleda wildrose- den er den beste kremen jeg har brukt ever (og jeg har i alle år kjøpt dyrt fra hudpleier). ofte billig er det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå