Yme Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Jeg så en fin reklame på forsiden her, om sånne sexdukker. Nederst i artikkelen sto det at de hadde solgt mye rart, inkludert blåe damer. Det her er en veldig merkelig ting som jeg ikke skjønner noe av. Blåe damer er egentlig litt digge Alle guttene jeg har snakka med om det her, er helt enige. Blåe damer er digge! Feks. i sci-fi serier eller filmer er det ofte damer som ser ut som vanlige mennesker, bare de er sminka blå... For en rar greie! Hvis dere sitter helt stille og venter bittelitt, så skal jeg finne noen linker til dere. Her har vi Chiana, fra Farscape. Jeg er litt usikker på om hu er lyseblå eller grå... I mine øyne er hu blå, mens andre syns hu er grå. http://desktop.retrogression.org/wp/chiana_wp1_1024.jpg Hu er kansje mer søt enn digg, men uanset... Hu er blå! (ent. grå ) Også har vi hu fra X-Men da... Mystique http://www.blitzgal.com/scans/blitzscan_pr...mystique001.jpg De kunne egentlig spart seg for skella og de rare gule øynene, men ellers er det her ganske greit... Også er det jo ikke så dumt at hu faktisk er naken Jeg har ikkeno problem med at damer ikke er blåe i virkeligheten, å jeg kunne aldri tenkt meg å sminke kona mi blå (den dagen jeg skaffer meg en sånn en), men på film er det annerledes. Der har de lov til å være blåe i mine øyne! Hehe PS. Veit ikke helt om den her hører til på sexualitet, men... Samma det. Endret 12. juni 2006 av Yme
Yme Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2006 Hmm... Jeg tenner ikke på blå menn! ← Hah! Bare lat som...
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Mystique SKAL ha blå øyne enten du vil eller ikke. Hun kjemper jo for å bli godtatt slik hun er, så hvem er vi til å si hun skal forandre seg for å behage våre øyne? Hæ? Ville du bedt en neger bli hvit og du? Hæ?
Yme Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2006 Hæ? Ville du bedt en neger bli hvit og du? Hæ? ← Hmm... Albinonegere? *sikle*
Amalie_85 Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Mel: blue "i want a blue dabadi daba da.... o.s.v"
Gjest splæsj Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Vet om mange menn som synes female drows er sexy.
Yme Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Vet om mange menn som synes female drows er sexy. ← Aldri sett en sån en... Er det en tegning fra noen av bøkene, eller har de bare veldig god fantasi? Endret 13. juni 2006 av Yme
Gjest Tanita Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Vet om mange menn som synes female drows er sexy. ← Hva er det for noe??
Yme Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hva er det for noe?? ← En rase i dungeons & dragons... Hvis du har hørt om det? Tror de egentlig er alver, bare med mørkeblå/svart/brun hud. Endret 13. juni 2006 av Yme
wind-up bird Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 sånn fantasy-greie? ← Ja, en drow=en darkelf? Dungeons & Dragons er et rollespill i en fantasysetting ja Hun her var ikke akkurat blå, men sånn kan de f.eks. se ut...
Yme Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Ja, en drow=en darkelf? Dungeons & Dragons er et rollespill i en fantasysetting ja Hun her var ikke akkurat blå, men sånn kan de f.eks. se ut... ← Stemmer det. Sjekka den linken din... Blir altid like fasinert over at gutta skal ha størst mulig rustning, med pigger, flammer og planeter på, mens jentene helst bare skal ha en liten mynt over den ene brysthvorta... Det er skikkelig urettferdig egentlig da! JEG VIL HA SEXY RUSTNING!!!! Endret 14. juni 2006 av Yme
Gjest splæsj Skrevet 14. juni 2006 #16 Skrevet 14. juni 2006 Vi har jo Viconia, hun er drow/mørk-alv. Det menn liker med femele drows, er kanskje at det er kvinnene som er sjefene i underdark, og mennene er bare til deres forlystelse.
Sniglå Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 Vi har jo Viconia, hun er drow/mørk-alv. ← Næh, det er jo Saeria her på KG. Hverfall den gamle Searia.
Yme Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Vi har jo Viconia, hun er drow/mørk-alv. Det menn liker med femele drows, er kanskje at det er kvinnene som er sjefene i underdark, og mennene er bare til deres forlystelse. ← Hva er det her forno tull? Kjønsdiskriminering?? Jeg ska få Hulken til å banke dem!!! Endret 14. juni 2006 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå