Gjest Søt Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Ja, så nærmer sommeren seg med stormskritt.. eller den er jo allerede her.. Hmm.. Igår fikk jeg vite at typen skal på ferie en uke i danmark, uten meg.. (skulle egentlig være med, men frem og tilbake) Jeg elsker sommeren, men det er jo da alt det ulovlige skjer (bortsett fra på julebordet da) har ikke lyst til at han skal dra (er med en hel gjeng venner) Men vil ikke nekte han det heller. Er bare så innmari redd.. Skal jo på tur selv.. I norge, men uff.. Vet ikke jeg.. Er det bare jeg som blir sånn år man må splitte ferier? Bare vi snakker om ferien hans så blir vi alltid kranglete.. DET ER JO IKKE GØY!
Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Det er jo tydelig at du/dere har et problem med tillitt siden han ikke kan dra på en ukes ferie til Danmark med vennene sine uten at du blir urolig. Har han gjort noe tidligere som vil tilsi at han ikke kan stoles på?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Ja, så nærmer sommeren seg med stormskritt.. eller den er jo allerede her.. Hmm.. Igår fikk jeg vite at typen skal på ferie en uke i danmark, uten meg.. (skulle egentlig være med, men frem og tilbake) Jeg elsker sommeren, men det er jo da alt det ulovlige skjer (bortsett fra på julebordet da) har ikke lyst til at han skal dra (er med en hel gjeng venner) Men vil ikke nekte han det heller. Er bare så innmari redd.. Skal jo på tur selv.. I norge, men uff.. Vet ikke jeg.. Er det bare jeg som blir sånn år man må splitte ferier? Bare vi snakker om ferien hans så blir vi alltid kranglete.. DET ER JO IKKE GØY! ← Kall ham noe penere enn "typen" så kanskje han setter mer pris på å være sammen med deg.
Gjest Little me Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Kall ham noe penere enn "typen" så kanskje han setter mer pris på å være sammen med deg. ← Typen er da helt greit! Prippen el??
SW20 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Det er jo tydelig at du/dere har et problem med tillitt siden han ikke kan dra på en ukes ferie til Danmark med vennene sine uten at du blir urolig. Har han gjort noe tidligere som vil tilsi at han ikke kan stoles på? ← Støtter dette innlegget jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 1 uke??? det er en uke av 8 du har fri, jeg tror du overlever.
Gjest Søt Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Hmm.. Nei, han har jo bare vært snill, grunnen for at jeg ikke kan bli med er fordi jeg studerte i fjor, og ikke har penger til å dra på ferie.. Hadde det bare vært en helt vanlig ferie han skulle på, og ikke en festival (sånn ca danmarks størtste festival) så hadde jeg ikke reagert.. Men festivaler da gitt... TYPEN MIN, har aldri gjort noe galt. MEn det er bare at vi har planlagt å dra sammen dit siden vinter, og så får jeg ikke vært med, og må være hjemme, mens han fester, og hopper rundt drita sammen med masse kjente og ukjente .. Jeg stoler på han, og vet når dte komemr til stykket at det ikke er noe problem.. Men jeg er bare så redd.. Jeg sliter nok med selvtillit og det er egentlig helt teit, for jeg vet at jeg ikke har noe å føle meg dårlig over. Kjæresten min, får meg til å føle meg som en gudinne, og han elsker meg fra topp til tå.. Og vi har vært sammen hver dag siden vi ble sammen, og uff.. Jeg er bare sjalu.. Utrolig teit egentlig.. Noen som har noen selvtllits råd? Kanskje egentlig bare dte det bygger på...
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Hmm.. Nei, han har jo bare vært snill, grunnen for at jeg ikke kan bli med er fordi jeg studerte i fjor, og ikke har penger til å dra på ferie.. Hadde det bare vært en helt vanlig ferie han skulle på, og ikke en festival (sånn ca danmarks størtste festival) så hadde jeg ikke reagert.. Men festivaler da gitt... TYPEN MIN, har aldri gjort noe galt. MEn det er bare at vi har planlagt å dra sammen dit siden vinter, og så får jeg ikke vært med, og må være hjemme, mens han fester, og hopper rundt drita sammen med masse kjente og ukjente .. Jeg stoler på han, og vet når dte komemr til stykket at det ikke er noe problem.. Men jeg er bare så redd.. Jeg sliter nok med selvtillit og det er egentlig helt teit, for jeg vet at jeg ikke har noe å føle meg dårlig over. Kjæresten min, får meg til å føle meg som en gudinne, og han elsker meg fra topp til tå.. Og vi har vært sammen hver dag siden vi ble sammen, og uff.. Jeg er bare sjalu.. Utrolig teit egentlig.. Noen som har noen selvtllits råd? Kanskje egentlig bare dte det bygger på... ← Jeg skjønner godt at man fort blir usikker når man sliter med selvtilliten; man blir nok fortere sjalu og utrygg. Hvordan du skal bygge opp selvtilliten din igjen kan jeg ikke svare på, men kanskje du kan ta deg en prat med kjæresten din og fortelle han hvordan du føler det? Så vet han det i alle fall, og kan betrygge deg med at det er deg han vil ha og ingen andre. Er nok mer kraftfullt å høre det fra han enn fra oss.
Gjest Søt Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Uff, det er bare det at uansett hvor mye han sier det så går det ikke inn akkurat. Han vet at jeg er utrygg på meg selv, men er jo aldri garanti for at noen IKKE er utro..
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 men er jo aldri garanti for at noen IKKE er utro.. ← Nei, det er helt riktig. Men det nytter ikke å henge seg helt opp i det. Skjer det så skjer det, så får du ta det derifra. Og skjer det ikke, så har du ihvertfall ikke kastet bort mye tid og energi på unødvendige bekymringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå