Gå til innhold

Dyrebutikk i sentrum av oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av snuppene her inne kan tipse meg om en dyrebutikk i Oslo som selger ovennevnte. Helst i sentrum. *venter i spenning*

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Dyrebutikken i 4. etasje på Oslo City selger hvertfall Hill's.

Skrevet

Supert, tusen takk!

Skrevet
Dyrebutikken i 4. etasje på Oslo City selger hvertfall Hill's.

Den er desverre blitt borte under ombyggningen. Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om).

Gjest Gjest
Skrevet

Husker ikke helt hva den heter, men det ligger en i en sidegate i Storgata ved siden av en Thairestaurant.(ikke på samme siden som Gunerius)

Gjest Gjest
Skrevet

Flere dyrebutikker i sentrum:

-Ligger en ved Deichmann, i akersgata.

-Mellom tinghuset og tullinløkka

-den på Oslo city er der fortsatt, den ligger i den nye påbygde etasjen

-det er også en dyrebutikk på majorstua (sørkedalsveien)

Ellers selger de jo Hills kattemat hos de fleste veterinærer.

Gjest Gjest
Skrevet
Den er desverre blitt borte under ombyggningen.  Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om).

Den er der, i den nye 4. etasjen. Ta rulletrappa opp ved Tanum der, og gå bakover, i stedet for forover når du har kommet opp rulletrappa.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Den er desverre blitt borte under ombyggningen.  Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om).

Den er der igjen nå, men med ny plassering, innenfor Apple-butikken i 4. etasje. Jeg var innom der senest i dag og kjøpte Hill's til katten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...