Fru.U Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Lurer på om noen av snuppene her inne kan tipse meg om en dyrebutikk i Oslo som selger ovennevnte. Helst i sentrum. *venter i spenning*
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Dyrebutikken i 4. etasje på Oslo City selger hvertfall Hill's.
Kara W Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Dyrebutikken i 4. etasje på Oslo City selger hvertfall Hill's. ← Den er desverre blitt borte under ombyggningen. Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om).
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Husker ikke helt hva den heter, men det ligger en i en sidegate i Storgata ved siden av en Thairestaurant.(ikke på samme siden som Gunerius)
Gjest Miloine Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Gjest over her mener nok denne: http://www.oslozoosenter.no/ som ligger her: http://kart.gulesider.no/?id=c_Z0GZ2YVN Ring å hør da vel
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 Flere dyrebutikker i sentrum: -Ligger en ved Deichmann, i akersgata. -Mellom tinghuset og tullinløkka -den på Oslo city er der fortsatt, den ligger i den nye påbygde etasjen -det er også en dyrebutikk på majorstua (sørkedalsveien) Ellers selger de jo Hills kattemat hos de fleste veterinærer.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Den er desverre blitt borte under ombyggningen. Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om). ← Den er der, i den nye 4. etasjen. Ta rulletrappa opp ved Tanum der, og gå bakover, i stedet for forover når du har kommet opp rulletrappa.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Den er desverre blitt borte under ombyggningen. Hvis noen vet om en eneste dyrebutikk i Oslo sentrum blir jeg glad (slet skikkelig sist jeg skulle kjøpe hundemat, da det var den eneste jeg viste om). ← Den er der igjen nå, men med ny plassering, innenfor Apple-butikken i 4. etasje. Jeg var innom der senest i dag og kjøpte Hill's til katten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå