Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Smurfelurf :)
Skrevet

Noen som vet hvordan de er i str.? Er de KUN for supertynne mennesker eller kan vi med hofter og litt rumpe bruke de også? Savner ett sted der en kan finne ut hvilken str en trenger utifra cm-mål over hoftene.......... Mener også at jeg har hørt at de er sykt lange i beina - er jo ikke så mange som har så lange bein da - så hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jepp, de er veeeldig lange i bena! Jeg tror størrelsen rundt livet går opp til 32 (men ikke helt sikker). Jeg droppet å kjøpe buksene og kjøpte skjørt i stedet for siden de hadde så lange ben...

Skrevet

De er vanligvis litt større i str. ja..

Men kjøp de som ikke har kronen på! Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt...

Gjest Gjest
Skrevet
Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt...

Jeg er utrolig lei av å se de buksene "vandre rundt omkring" uansett.

Fake eller ikke fake!

Gjest Gjest
Skrevet
De er vanligvis litt større i str. ja..

Men kjøp de som ikke har kronen på! Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt...

De uten krone er finest ja :)

Er de store i str? Og jeg som er en 40 str trenger da?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen modeller finnes i 32. Det er den største str de fører. Lengde er vanligvis 36, kan også være 34 på noen modeller.

Jeg er str 36 og har str 28/29 i R&R jeans. Det er bare å prøve dem i en butikk. Tyra Banks bruker nesten kun R&R, hun er kanskje en str 40?

Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene....

Skrevet
Noen modeller finnes i 32. Det er den største str de fører. Lengde er vanligvis 36, kan også være 34 på noen modeller.

Jeg er str 36 og har str 28/29 i R&R jeans. Det er bare å prøve dem i en butikk. Tyra Banks bruker nesten kun R&R, hun er kanskje en str 40?

Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene....

Jeg har en ekte i de med kronene, og de er ihvertfall veldig store i str. Har 27, men skulle hatt 26 i dem.... Bruker 27 og str. 36 til vanlig.

Men det er vel også forskjell i dem, for det er utrolig mye stretch i de med kronene.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg lurer på hvem som sitter å syr de buksene jeg?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også med krone på og de er veldig ange i beina så må bruke høyhælte sko til. jeg har str 25, det er den minste men kunne fortsatt vært litt smalere for min del.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg lurer på hvem som sitter å syr de buksene jeg?

Det er vell de samme folka som syr fake bukser nedi Tyrkia. :ler:

Gjest lullsa
Skrevet
Jepp, de er veeeldig lange i bena! Jeg tror størrelsen rundt livet går opp til 32 (men ikke helt sikker). Jeg droppet å kjøpe buksene og kjøpte skjørt i stedet for siden de hadde så lange ben...

har de r&r i skjørt?????????

:)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Ja, de er kjempefine! Korte olaskjørt :) Kjøpte det da jeg var i USA, men finnes sikkert andre steder

Gjest Gjest
Skrevet
....Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene....

Ja, de er ikke spesielt store. Kjøpte min -med hvite kroner - på nettet i høst. Trodde den var ekte. I følge lappen er det 2% stretch i dem, men den stretchen glimrer med sitt fravær. Vanligvis har jeg str 28. R&R buksa er 29. er drittlei den buksa både som fake og real. Min ser helt ok ut, ikke slik "syden - billig -fake" om du forstår, men likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...