Gjest Smurfelurf :) Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Noen som vet hvordan de er i str.? Er de KUN for supertynne mennesker eller kan vi med hofter og litt rumpe bruke de også? Savner ett sted der en kan finne ut hvilken str en trenger utifra cm-mål over hoftene.......... Mener også at jeg har hørt at de er sykt lange i beina - er jo ikke så mange som har så lange bein da - så hva gjør dere da?
Gjest LilSweetie Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jepp, de er veeeldig lange i bena! Jeg tror størrelsen rundt livet går opp til 32 (men ikke helt sikker). Jeg droppet å kjøpe buksene og kjøpte skjørt i stedet for siden de hadde så lange ben...
Millis Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 De er vanligvis litt større i str. ja.. Men kjøp de som ikke har kronen på! Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt... ← Jeg er utrolig lei av å se de buksene "vandre rundt omkring" uansett. Fake eller ikke fake!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 De er vanligvis litt større i str. ja.. Men kjøp de som ikke har kronen på! Er så utrolig lei av å se fake buksene vandre rundt... ← De uten krone er finest ja Er de store i str? Og jeg som er en 40 str trenger da?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Noen modeller finnes i 32. Det er den største str de fører. Lengde er vanligvis 36, kan også være 34 på noen modeller. Jeg er str 36 og har str 28/29 i R&R jeans. Det er bare å prøve dem i en butikk. Tyra Banks bruker nesten kun R&R, hun er kanskje en str 40? Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene....
Millis Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Noen modeller finnes i 32. Det er den største str de fører. Lengde er vanligvis 36, kan også være 34 på noen modeller. Jeg er str 36 og har str 28/29 i R&R jeans. Det er bare å prøve dem i en butikk. Tyra Banks bruker nesten kun R&R, hun er kanskje en str 40? Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene.... ← Jeg har en ekte i de med kronene, og de er ihvertfall veldig store i str. Har 27, men skulle hatt 26 i dem.... Bruker 27 og str. 36 til vanlig. Men det er vel også forskjell i dem, for det er utrolig mye stretch i de med kronene.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 jeg lurer på hvem som sitter å syr de buksene jeg?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har også med krone på og de er veldig ange i beina så må bruke høyhælte sko til. jeg har str 25, det er den minste men kunne fortsatt vært litt smalere for min del.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 jeg lurer på hvem som sitter å syr de buksene jeg? ← Det er vell de samme folka som syr fake bukser nedi Tyrkia.
Gjest lullsa Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 Jepp, de er veeeldig lange i bena! Jeg tror størrelsen rundt livet går opp til 32 (men ikke helt sikker). Jeg droppet å kjøpe buksene og kjøpte skjørt i stedet for siden de hadde så lange ben... ← har de r&r i skjørt?????????
Gjest LilSweetie Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Ja, de er kjempefine! Korte olaskjørt Kjøpte det da jeg var i USA, men finnes sikkert andre steder
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 ....Når det gjelder fake bukser er det et helt annet system i størrelsene.... ← Ja, de er ikke spesielt store. Kjøpte min -med hvite kroner - på nettet i høst. Trodde den var ekte. I følge lappen er det 2% stretch i dem, men den stretchen glimrer med sitt fravær. Vanligvis har jeg str 28. R&R buksa er 29. er drittlei den buksa både som fake og real. Min ser helt ok ut, ikke slik "syden - billig -fake" om du forstår, men likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå