Gå til innhold

Tok partner på fersken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg og mannen min har et felles vennepar vi har kjent i flere år. Vi har en veldig god, uformell og "flørtende" tone oss imellom - noe vi trives godt med alle fire.

Nå i helgen sms'et vi litt med damen i paret - han tastet, men leste meldinger høyt og jeg ga også input på hva han skrev tilbake. Helt "ufarlig".

En liten stund etterpå setter jeg igang med middag, han går på kontoret. Jeg går for å gi han en beskjed, men før han ser meg i døra (stod på gløtt) ser jeg han. Jeg fersker altså han mens han sitter og runker med telefonen foran seg. Jeg ble helt perpleks og bare fjernet meg fra situasjonen. Greit nok at han tar seg en runk (har jeg overhodet ingen problemer med), men dette med mobilen :overrasket:

Og jeg er enda litt perpleks. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal forholde meg rett og slett.

Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men du vet jo ikke om han snakket med noen da? Kanskje han bare tok et runk? At han holdt tlf i hånden behøver jo ikke bety noe?

Skrevet
Men du vet jo ikke om han snakket med noen da? Kanskje han bare tok et runk? At han holdt tlf i hånden behøver jo ikke bety noe?

Jeg var kanskje litt uklar - han runket iallefall mens han tastet på telefonen (om han bare bladde i/leste meldinger eller sendte meldinger vet jeg ikke).

Det var iallefall noe på mobilen der som trigget fantasien...

Skrevet

Tjah...tlf "foran seg" - som gjest sa - var han "igang" (hehe...litt dårlig formulering) med en tlf.samtale med noen eller ble han bare kåt av sms'ingen..!?

Uansett så er det no vel bare å snakke med ham hvis det plager deg? Føler du han var deg "utro"?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke akkurat likt det, hvis han samtidig skrev melding/leste melding, men det betyr ikke at han har gjort noe spesielt galt heller. Hva med å spørre han om det hvis det plager deg? Bedre å få det ut av verden på den måten enn å gå rundt og gruble på saken.

Skrevet

Spør han! Ganske enkelt. Det er ingen her inne som kan gi deg svar p åhva som skjedde, det vet bare han.

Men jeg lurer på et par ting - har denne damen i det andre paret samme intensjoner som dere? Altså at det skal være helt ufarlig dette? Eller tror hun at hun og mannen din har noe på gang? Vet damen at mannen leste meldingene høyt? Og hva sto egentlig i de meldingene?

Skrevet

Først og fremst, jeg er ikke ute etter svar på hva som har skjedd - mer hvordan andre ville reagert i samme/lignende situasjoner.

Saken er den at jeg ikke helt greier å sette fingeren på hva jeg føler. På sett og hvis har han ikke gjort noe galt (bare tatt seg en runk, som er greit) - samtidig føler jeg at han gjorde dette bak min rygg på en måte. Om disse meldingene trigget et eller annet, kunne han ikke bare sagt fra så hadde jeg villig stilt opp (og det vet han)! :sjarmor: Kanskje det er såret jeg er - over at han i stedet for å hoppe på meg valgte å kose seg "alene"/i selskap med tekstmeldinger fra en annen dame? Jeg vet ikke....

Ja, jeg kan ta det opp med han - men der og da ble jeg som sagt litt satt ut og tenkte kanskje aller mest på at jeg ikke ville gjøre ham flau (som jeg antar ville vært den naturlige reaksjonen hadde han vært alene i dusjen liksom)!

Nå i etterkant er terkselen høyere for å ta det opp - jeg har vel ikke bestemt meg for om jeg virkelig føler han har gjort noe galt som jeg mener jeg bør ta opp.

Urk. Vanskelig.

Damen i det andre paret har nok samme intensjoner som oss vil jeg tro. Vi har samme tonen "ansik-til-ansikt", på mobil det kan også like gjerne være hun og jeg eller jeg og mannen hennes for den saks skyld som taster... Mobilene våre er heller ikke "hemmelige".

Jeg vet ikke ordrett hva som stod i meldingene - bare småslarv om at hun skulle ut, mannen hennes skulle komme senere for han hadde vært bortreist og var sjalu på oss som ikke hadde vært fra hverandre denne uka osv... Så vidt jeg VET da altså!

Skrevet

Blir vel helt feil å ta det opp nå synes jeg. Da blir det jo en konfliktsak fort. Og det gjør at man går i forsvar.. noe osm ødelegger for kommunikasjon. ...

Kanskje bedre å tenke hva en gjør neste gang? Gå bort å ta han f eks :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde tolket det dithen at han var kåt på denne damen. Enkelt og greit.

Noe må ha trigget han og når han skrev mld med henne og hadde mobilen i hånden mens han runket, så var det vel ikke deg han tenkte på...

Ikke noe galt i å fantasere om andre, men litt uggent kanskje når du vet hvem han fantaserer om..?

Gjest Gjest
Skrevet

Dra en fleip om hvor lekker mobilen hans er, og om du skal se om du finner noe sexy undertøy i rett størrelse? Eller noe i den retning, du kjenner han og humoren hans best.

Men jeg tror ikke jeg hadde klart å holdt munn permanent, det er litt for lett at hodet lager en større greie av slikt enn det som det egentlig er.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han rett og slett hadde bilder lagret på telefonen? Finnes utallige steder man kan bestille bilder av nakne/lettkledde damer fra.

Gjest Gjest
Skrevet
Først og fremst, jeg er ikke ute etter svar på hva som har skjedd - mer hvordan andre ville reagert i samme/lignende situasjoner.

Hvis jeg tok min mann på fersken mens han runket ville jeg sneket meg unna og ikke sagt noen ting. Å onanere er en del av det lille privatlivet man har i et parforhold (så fremt man ikke gjør det sammen da ;)), og jeg ville i alle fall følt meg innvadert hvis min mann hadde sett meg og så spurte hva jeg holdt på med!?

Selvsagt, hvis man har klare følelser av at det er utroskap.....men nå kan jeg tillate meg å fantasere om litt forskjellige folk jeg da, uten at jeg kunne drømme om å være utro mot mannen min.

Jeg ville altså ikke agert på dette, hvis det (altså lignende seksuelle ting) gjentok seg og mistanken om utroskap forsterket seg, ville jeg reagert.

Skrevet

Ser ikke bort fra at de to har et mer flørtende forhold seg i mellom enn du og mannen hennes er klar over.

Gjest Gjest
Skrevet

Naiviteten til enkelte overrasker meg.... Noen tastetrykk til, og dampen mellom de to er såpass at de kommer til å runke i fellesskap neste gang... tipper dama sendte ham et bilde...

Skrevet

Spør ham rett ut, hvorfor han runket med telefonen i hånda, rett etter han smset med denne damen. Tydeligvis gjør hun ham kåt, og tydeligvis ville han heller runke med henne på linja enn å ha sex med deg. Sier ikke det nok? At han i det hele tatt runker i vei med deg i naborommet slik uten å først prøve seg på deg sier også litt synes jeg. Han er nok ute etter annet "kjøtt", enkelt og greit. Kanske de to også har seg på si? Ikke bare cyber/sms sex?

Dette skal man ikke godta. Å runke er en ting, når dama ikke er der, men å runke til sms fra andre damer er IKKE greit.

Gjest Ninakanin
Skrevet

at han ble opphisset av meldingene er jo likemye din feil som hans egentlig... som nøret opp i dette. han følte vel en liten opphisselse som måtte "ut av systemet"?

og, som noen andre her sier, kan hende han hadde bladd frem noen bilder av ymse slag på mobilen sin for å hjelpe på veien ;)

jeg vet ikke helt hva jeg hadde følt, men sjalu som jeg er, så hadde jeg nok blitt sur, iallefall inni meg. om jeg hadde sagt noe...vet ikke. og hva jeg hadde sagt? har ikke peiling!

Gjest Neffi
Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet og lei meg. Hvordan tror du han hadde reagert om det var omvendt? Kunne du tenke deg å gjøre det samme mot han.

Jeg forstår bare ikke hvorfor alt skal være så greit?! - det er jo faktisk såpass drøyt fordi du vet hvem det handlet om. Hva i all verden tror du han skrev til henne, mens han runket - HM?:klø: Noe "små-flørtende"?? *ironi*

Og hvorfor gikk han sin vei.

Dette er ikke første gang det skjer!

Selv hadde jeg sagt det AKKURAT som det ER!

Gjest lilletroll
Skrevet
Selv hadde jeg sagt det AKKURAT som det ER!

Jeg også. Det blir ikke lettere av at du går rundt og tenker på det. Ta det opp med ham.

Gjest Ninakanin
Skrevet

enig med de som sier du bør si det som det er :Nikke:

om det kommer en krangel, så er det nok en sunn krangel uansett, som trengs! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tviler på att dette var noe han ønsket å skjule siden han ikke engang hadde lukket døren... så jeg tviler på at han har nærmere forhold til denne damen enn du vet om.. so noen her antydet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...