Gå til innhold

Bryllup i fellesferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er noen som har valgt å legge bryllupsdagen til fellesferien. Jeg vet ikke hvordan andre tenker, men jeg synes det er litt dumt å legge en slik begivenhet til et tidspunkt som mange er opptatt ellers i hvert fall kan tenkes å være opptatt. Det er jo ikke alle som bestemmer når de skal ha ferie selv og da er det kanskje ikke så morsomt å måtte planlegge en hel famileferie ut fra bryllupsdagen til andre. Dette til tross for at man får invitasjonen i god tid. Hvis man velger å reise på ferie når man er invitert i bryllup, får man sikkert dårlig samvittighet ovenfor brudeparet.

Jeg mener ikke dette som en kritikk til noen, jeg ville bare lufte tanken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk har i det minste fri til å reise i fellesferien!I mange familier bor man langt fra hverandre (som i min) og da er det svært vanskelig, tungvint og dyrt å skulle reise hele landet på tvers for bare en helg! da føles det, synes jeg iallefall, litt bedre å kunne reise i ferien for da kan vi være lenger på stedet enn vi hadde kunnet ellers! Da synes jeg det er mer verdt alt strevet med reising!

Vi skal gifte oss i fellesferien og har selvsagt fått både positive og negative tilbakemeldinger på tidspunktet, men uansett når du velger å gifte deg så er det alltid NOEN det ikke passer for. Til lags åt alle kan ingen gjera...slik er det bare!

:D

Skrevet

Jeg var i bryllup i ferien i fjor sommer - det passet forsåvidt glimrende siden jeg ferierte nærmere bryllupsåstedet enn hjemstedet ble reisen til bryllupet mye kortere. Hadde jeg hatt andre ferieplaner hadde jeg lidd valgets kvaler - mine venners bryllup eller ferien?

Vi har selv valgt å gifte oss på våren før sommerferier og skoleferier setter inn - så slipper folk å bruke ferien sin på bryllupet vårt.

Skrevet

Vi gifter oss 12. juli, fordi dette passet veldig bra for foreldrene våre. det viktigste er jo at de kommer. Vi får passe på å si ifra tidlig til alle da.. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ta det rett før ferien ville jo være en fin ting. Midt på sommeren er jo alle borte uansett.

Jeg satt og tenkte på nyttårsaften tidligere, men fant ut etterhvert at da ville jeg bare fryse. Siden det er så kaldt her på vinteren :D Not a godd idea. Men bra på andre måter da... Sommer er vel kanskje best til fest og feiring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...