Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har eksamen på onsdag og prøver å sitte her og lese, men tror dere ikke at det er et eller annet nabohus her som spiller tekno-musikk kjempehøyt??! Alt jeg hører er dunk dunk dunk dunk og hodepinen har satt seg. Ikke snakk om bare et par sanger heller, det er snakk om timesvis med spilling... Åhrrr!! *tømme ut all frustrasjon*
Trampe Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Sånne folk er kjempeirriterende!! At folk ikke skjønner at de ikke er alene i verden, selv om klokka ikke er etter 23.... Lykke til på eksamen!
Yme Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Skjønner ikke at folk greier å høre på tekno... Det er så utrolig dårlig! Merker jeg blir litt forbanna bare av å tenke på det thihi
razmatazz Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Åhh jeg vet akkurat hvordan du har det!!!! Våre naboer under oss setter på teknoen ca kl 1700 nesten hver dag! Og da dundrer det virkelig! Vil ikke være nabo-bitch så jeg ser mellom fingrene med dette ganske ofte, men er jeg sliten eller leser til eksamen er det bare å hoppe hardt på gulvet. Og da pleier de også å slå ned lyden. Dette har nå skjedd rimelig ofte og jeg begynner å bli seriøst drittlei. De vet jo at vi hører dem godt når de setter på høyt, men likevel er det samme maset hele tiden helt til vi tramper i gulvet! Hva kan man gjøre? Er litt konfliktsky så jeg har ikke spes lyst til å gå ned og banke på.
Gjest 1111 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Takk for sympatien! Jeg kjenner jeg fortsatt er irritert over at de ødela lesingen min totalt i dag, to dager før eksamen Hva gjør man med det liksom? Så vidt jeg vet så er det jo fullt lovlig å spille så høyt du vil på dagen og jeg har aldri hørt om noen restriksjoner på hvor lenge man kan spille (selv om jeg vil si at å spille så høy musikk i hele 7 timer midt på dagen burde det være noen restriksjoner mot ). Dessuten kan jeg ikke bare troppe opp på døra til noen jeg aldri har hilst på og si de spiller for høy musikk. Sånn gjør jeg bare ikke.. Må krysse fingrene for at de har blåst ut ørene sine i dag slik at de er for slitne til å spille i morgen og
Superlammet Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Slå tilbake med samme mynt. Spill metall av type "Øreblødning". Evnt ta strømmen deres.
LilleBille Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Evnt ta strømmen deres. ← Ta strømmen er veldig effektivt Kjente en familie som leide et hus - og der var det en hybel i underetasjen (og hovedbryteren for hybelen var inne i hovedhuset) De unge guttene som leide hybelen syntes det å spille musikk på full guffe - når de kom glade og fornøyde hjem fra byen sånn ved 3-4-5 tiden var akkurat passe. Ikke var de tilsnakkendes heller - men det ble veldig stille når de fikk kuttet strømmen sin gitt. Desverre er det veldig sjelden man har mulighet til sånt.
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Tror jeg har liten sjanse til å ta strømmen til naboen Men kreativt var det i alle fall!
Superlammet Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Tror jeg har liten sjanse til å ta strømmen til naboen Men kreativt var det i alle fall! ← Har du luftgevær? Skyt på ledningen dems. Da har du litt spennende avbrekk fra lesingen også.
razmatazz Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Har du luftgevær? Skyt på ledningen dems. Da har du litt spennende avbrekk fra lesingen også. ← Hoho, man skal vel være ganske skarpskytter for å klare det Tenkte forresten jeg skulle prøve å skaffe en sånn universal-fjernkontroll og se om den funker på naboens anlegg!
Gjest 1111 Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Får jeg lov til å skylde på naboen siden eksamen gikk til ******?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå