Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir lett brun på overkroppen, men fra livet og ned derimot :forvirret: Spesielt lårene forblir bleke leeeeenge..

Har sett reklame for lotion med litt selvbruning i det siste, men mener å ha hørt at det er en av de som er klart best??

Virker de? Blir man brunere?

Hvem er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den fra Clarins (kjoept i et oeyeblikk av skjemme-bort-meg-selv-stemning), og jeg er veldig fornoeyd med den! Lukter godt, ogsaa!

Skrevet

Jeg elsker dove sin. Blir naturlig og fin.

Skrevet
Jeg har den fra Clarins (kjoept i et oeyeblikk av skjemme-bort-meg-selv-stemning), og jeg er veldig fornoeyd med den! Lukter godt, ogsaa!

Jeg har sett etter den i Norge, men ikke funnet den... Endte til slutt opp med L'oreal sin, den gjør susen, den også. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg elsker dove sin. Blir naturlig og fin.

Smører du den over hele kroppen? Ansikt også?

Tar det lang tid før det vises noe resultat?

Skrevet

Var i byen istad, og ble dove på meg! Det var den de hadde.. Så nå skal de bleke lårene få en runde med lotion hver kveld i allefall!

Skrevet

Smører du den over hele kroppen? Ansikt også?

Tar det lang tid før det vises noe resultat?

Du bør ikke smøre den i ansiktet så lenge den ikke er beregnet på det...er noen stoffer i selvbruneren som tetter porene i huden...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er litt skeptisk til disse billige man får kjøpt på dagligvarebutikker, men hører at mange skryter av Dove.

Er den lett å fordele jevnt, kan man smøre hele kroppen med den, ansikt også? Bør man smøre hver dag, forsvinner fargen mens man dusjer?

Den gir vel ikke noe stygt gulskjær? Det gjorde nemlig Natusan sin... :forvirret:

Gjest Binnie
Skrevet

Liker ikke Dove sin spesielt godt, og jeg ville ihvertfall ikke brukt den i ansiket. L'Oreal sin er kjempebra, lettsmurt og veldig naturlig farge uten gulskjer. Du skal bruke spesielle selvbrunere til ansiktet forresten. Fargen forsvinner litt etter litt, og mer hvis du bruker peeling/scrub i dusjen. (Jeg bruker L'Orealen annen hver dag - men dusjer hver dag og bruker da en annen type bodylotion i mellom.)

Gjest Gjest
Skrevet

Og L`Oreal sin kan brukes i ansiktet?

Hvor får man kjøpt den, hva er prisen og hvor stor er flaska? :)

Skrevet

Jeg liker dove sin! Smurte bare det ene benet tre ganger (kveld morgen kveld) og sambo så tydelig hvilket ben som var brunest! Så den virker!!

Jeg bruker ikke den i ansiktet, det er jeg brun nok! Synes den lukter syden jeg da!! :ler: Synes den er helt grei, men har jo ikke samenlignet den med andre...

Brunfargen renner ikke av i dusjen, det er jo litt selvbruning i den. Men aner ikke hvor lenge fargen sitter da! Gjør ikke noe fordi vi får jo farge i løpet av sommeren også...

Gjest Tanita
Skrevet

Hva er best? Dove sin eller Natusan sin? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok Dove sin er best... Mor prøvde Natusan og den var litt gulaktig. Dove`s er derimot brun.

Men jeg lurer på hvordan det er å smøre i ansiktet? Står ikke noe på flaska om det...

Skrevet

Jeg har prøvd begge, og liker Dove sin best. Syns Natusan sin lukter best, men Dove gir mer farge! :)

Skrevet

Jeg ble også litt gul av natusan sin, men ikke av dove.. derfor jeg anbefalte den over her. Bruker ikke selvbruning i fjeset jeg. Der tar jeg solpudder.

Skrevet

Bruker den heller ikke i ansiktet!

Gjest Tanita
Skrevet

Ok, da kjøper jeg Dove sin i morgen og tester den ut! Nesten så jeg kjøpte den idag, men tenkte jeg måtte sjekke her først om den var ok. :)

Skrevet

Og med mitt ene brune ben og ett hvitt ben så konkluderer jeg med at det virker :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...