Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å svime av jeg. Jeg elsker sommer og sol, og klager heller ikke. Men det er så varmt på kontoret her. Er vel ca 35 grader, og har kun ei dør jeg kan åpne, uten at det hjelper. Har også takvinduer, som gjør at dette nærmest blir et drivhus. Drikker vann for harde livet, men er rett og slett svimmel, og klarer ikke tenke klart. Måtte bare få litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 minutter igjen av dagen nå. Og glad er jeg for det. Huff, nesten for mye av det gode dette her.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ALTFOR mye av det gode her! Tjukkashåret mitt brenner og svetter og jeg har kastet kanskje 10 vannglass i fjeset/håret som jeg fant ut var en mye bedre plan enn å drikke det..

Skrevet

Det er FANTASTISK!!!! Endelig er det en levelig temperatur i Norge også! Mmmmm... jeg nyter hvert sekund av det!!!!!!!!! :hoppe:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Åh, jeg bare ELSKER sommer og sol! Det skulle ha vært sånn hver en eneste dag.

Gjest King James
Skrevet

Jeg jobber ute i stekende sol. Det er rett og slett for mye av det gode og sitte ute og jobbe i 8 timer. Og den jobben jeg har er en ganske tung jobb.

Gjest gjest1
Skrevet

Etter skolen i morra skal vi på stranda! Da blir det andre boller da!!

Gjest Purple
Skrevet

Sitter og småfryser på jobb om sommeren jeg... Har aircondition der, så det er ganske kjølig, og når man da har tynne sommerklær, så blir det nesten litt kaldt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er alt for varmt! Vanskelig å sove om natta, doven om dagen, men heldigvis bor jeg rett ved elva så jeg får dyppa meg jevnlig. Nevøen min sprang rundt naken tidligere i dag, og det så utrolig deilig ut. Desverre er jeg litt for gammel til at det passer seg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg jobber ute i stekende sol. Det er rett og slett for mye av det gode og sitte ute og jobbe i 8 timer. Og den jobben jeg har er en ganske tung jobb.

Hva jobber du med da?

Skrevet

Mye bedre nå. Nettopp vært og bada for andre gang i dag. :)

Skrevet

Det er alt, alt for varmt! Savner vinteren.. Hehe, nejdaaa!

Skal ikke klage på varmen nå som den endelig er her, men en MELLOMTING hadde jo vært greit da.. :sjenert:

Skrevet

Jeg elsker varmen! Kunne gjerne vært 35 grader for min del. Vinteren kommer tidsnok igjen. Må likevel si at jeg er veldig glad i sommerkveldene da...24 grader og rød kveldssol...glad jeg bor i Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...