Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg sliter med å finne et underskjørt som er lite nok.. Alle jeg har sett begynner i str S, mens jeg burde hatt XS for at det skal sitte i livet. Kan leieskjørt hos brudesalongene tilpasses bruden? Dersom noen har tips om hvor jeg kan finne et smalt og enkelt underskjørt med én ring, hadde jeg blitt veldig takknemlig
Susan Sto Helit Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Finnes jo mange skjørt med elastikk i livet. Det jeg har ville sikkert sittet like bra på en str 34 som på en 46. (Tro det eller ei.)
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Finnes jo mange skjørt med elastikk i livet. Det jeg har ville sikkert sittet like bra på en str 34 som på en 46. (Tro det eller ei.) ← Jeg har prøvd flere med elastikk i livet, men jeg føler ikke at de sitter skikkelig. Men jeg får lete litt til Et annet problem er at de blir for lange i str S.. Jammen ikke alltid enkelt å være liten og tynn
*Emma* Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Du er garantert ikke den eneste som er "liten og tynn". Gå til en brudesalong og få tak i et hos dem. De kan helt sikkert sy den inn og opp for deg...
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Mitt underskjørt ble sydd opp og inn i brudesalongen. Ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå