Gjest ts Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Noen som har prøvd Coffie slender? I så fall, hva ble resultatet?
Azi Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Det lurer jeg også på.. Er det ingen som har prøvd det kanskje? :?
Gjest Chantal Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Selvfølgelig er det bare vås. Tror dere ikke hele Norge hadde fråtset i Coffee Slender hvis det virkelig virket? Man vil kanskje miste et par kilo vann.
Yme Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Selvfølgelig er det bare vås. Tror dere ikke hele Norge hadde fråtset i Coffee Slender hvis det virkelig virket? Man vil kanskje miste et par kilo vann. ← Enig med Chantal (mest fordi jeg har fått intrykk av at hu er pen) Den eneste bra måten å komme i bedre form på, er trening. Det fins ingen snarveier til en bra kropp. Endret 13. juni 2006 av Yme
Gjest Chantal Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Enig med Chantal (mest fordi jeg har fått intrykk av at hu er pen) Den eneste bra måten å komme i bedre form på, er trening. Det fins ingen snarveier til en bra kropp. ←
Snurrepippen Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har prøvd - gikk ned et par kg, men ble SINNSSYKT sulten etterpå. Bare tull. Smakte vondt også (kaffesmak - æsj )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå