Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får alltid lønn den 8. i hver måned, da skal pengene iflg. arbeidsgiver være inne på konto, og det har de også vært de 3 årene jeg har jobbet der. Men nå, når jeg skal på ferie om 2 dager har jeg ikke fått hverken lønn eller feriepenger. De andre på jobben har fått lønna si, de har andre banker enn meg. Jeg har DNBNor.

På fredag morgen sa arbeidsgiver at de på lønningskontoret hadde gjort en feil, men at det var for sent å få utbetalt lønna den dagen fordi "streiken hadde allerede tredd i kraft, og det gikk ikke an å overføre penger".

Men det ble jo ikke streik, og nå som det er mandag burde pengene i hvert fall vært inne! Og de faste betalingsoppdragene jeg har i banken har i hvert fall blitt gjennomført :tristbla:

Lyver arbeidsgiveren min?

Endret av Meaty
Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Er nok en kombinasjon av en litt løgnaktig sjef, og en utrolig treg bank!! Jeg har KJEMPE dårlig erfaring med DnB Nor når det gjelder utbetaling og helg...

Skrevet

Streiken ble avblåst, men det var vanskelig å bruke nettbanken på fredag. Jeg prøvde lenge før jeg fikk det til og holdt på å droppe hele greia.

Lønnen kunne de ha satt inn fredag og selvfølgelig også i dag. Så hvorfor han bruker streiken som unskyldning skjønner jeg ikke. Ring direkte til lønningskontoret og sjekk hva de har gjort. Har de ikke overført pengene enda så får de se å gjøre det med en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Noe rart er det ihvertfall.

Vi har lønningsdag den 10,men siden det falt på en lørdag var pengene på konto

fredag morgen. Både lønn og feriepenger.

Å skylde på streiken var litt drøy,for den skulle først være fra i dag.

Skrevet
Streiken ble avblåst, men det var vanskelig å bruke nettbanken på fredag. Jeg prøvde lenge før jeg fikk det til og holdt på å droppe hele greia.

Lønnen kunne de ha satt inn fredag og selvfølgelig også i dag. Så hvorfor han bruker streiken som unskyldning skjønner jeg ikke. Ring direkte til lønningskontoret og sjekk hva de har gjort. Har de ikke overført pengene enda så får de se å gjøre det med en gang.

Det kan ha vært dette nettbankproblemet på fredag som gjorde at de ikke fikk overført da. Uten at jeg vet hva slags system de bruker på overføring av lønninger. Jeg snakket akkurat med sjefen min, han er ganske oppgitt han også over at jeg ikke har fått noe penger enda. Han tilbydde meg kontanter, men siden jeg skal til utlandet på ferie er det litt uheldig å drasse på en masse norske sedler.

Sjefen min skulle mase på lønningskontordama, men hvis det ikke skjer noe nå så skal jeg ringe henne selv. En kan tukle med mye, men ikke lønna til folk :frustrert:

Skrevet

Nettbanken var trøblete men jeg klarte omsider å få til innbetalingene jeg skulle ta. Så det var ikke umulig, det tok bare lenger tid.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde problemer med nettbanken på fredag, men nå burde lønna di vært på kto.

Er det bare du som ikke har fått lønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...