Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Begynte å tenke på hvor jeg kjøper undertøyet mitt fra...Ikke akkurat dyrt og ekslusivt, det går i bhèr fra lindex og kappahl (diverse merker derfra vel å merke), og truser fra samme butikker + H&M...

Hvor kjøper dere?

-kanskje jeg får tips til andre steder jeg finne "det lille under"

(ps-min bh str er 80 D,så jeg finner aldri noe som passer på H&M)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke større enn B-cup så jeg finner masse fint på H&M. Handler også endel fra Triumph.

Jeg har undertøysdilla og har utrolig mange sett...

Må vel kanskje regne med å gå opp til C-cup iløpet av graviditeten, men det finner jeg jo også på H&M.

(Bra det finnes noe positivt med å ha forholdsvis små bryster også ;)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Litt snobbete når det gjelder undertøy, må jeg innrømme :rodme:.

Her går det i Lalina i Ullevålsveien, Marinka i Bogstadveien i tillegg til www.figleaves.com, som har de samme merkene men til halvparten av prisen

Gjest allium
Skrevet

Sist jeg var på LaLina kom jeg ut med str. 75E, så kjedebutikker er utelukket.

Men jeg har ikke så god råd heller...

Så som regel kjøper jeg dyre LaLina bh'er i nøytrale farger, og finner truser i matchende farger på rimeligere steder.

Helt til det slo meg at de har sikkert undertøy på ebay også, og det hadde de... Det går bra å kjøpe bh'er i merker og størrelser jeg kjenner fra LaLina. På ebay har jeg råd til de matchende trusene også, ihvertfall noen sett.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er overhode ikke snobbete når det gjelder undertøy, så lenge jeg finner behaglige bomullstringer og BHer som passer.

Men de eneste jeg vet som fører min str i BH er LaLina, så jeg handler der, eller over nett. Derfor koster vel Bhene mine ca 500 stk.

Bomullstangaene derimot, de koster 19,- på Lindex...

Skrevet

elsker trusene på bik bok...

BHene kommer fra lindex og cubus..

Gjest Rognebær
Skrevet

Jeg kjøper bare undertøy på spesialbutikker, siden jeg ikke finner noe som passer i kjedebutikkene.

Men kjøper jo truser i ny og ne på Lindex, f.eks.

Skrevet

jeg er nok "undertøyssnobb" og bruker helst dyrt undertøy, men hvis jeg skal ha litt billigere kjøper jeg på LaZensa, der har de grei kvalitet til midt på treet pris.

Hvis jeg kjøper billig truser er det stortsett DIM som jeg kjøper i Frankrike. "billig" butikker i norge synes jeg for ofte er rotete = jeg klarer ikke å handle der.

Gjest Kardemomme
Skrevet

H&M, Cubus, Lindex og Bik Bok/Wow.

Skrevet

Som regel H&m til nå.....men nå er puppestellet større og jeg skal ta min første tur til LaLina på lørdag. Gleder meg.

Ellers har jeg funnet BHer i 70DD og 75D på Lindex og KappAhl også :)

Skrevet

Kjøper alt undertøy på Lindex, men sliter med å finne noe som passer for tida. Må derfor ta en ny runde og investere i et par nye bh'er og da vurderer jeg å gå til en spesialforretning og få skikkelig hjelp. Ender sikkert opp med en helt annen størrelse enn jeg tror jeg har!

Gjest gjest1
Skrevet

Lindex. Synes det er spesielt dårlig kvalitet på KappAhl, og egentlig det samme med H&M

Skrevet

Figleaves.com, Victorias Secret, H&M.

Skrevet

I løpet av det siste året så har jeg kun kjøpt undertøy fra Triumph, samt noen sloggi hipsters og string.

Tror jeg skal gå inn på noen av disse netsidene og se hva de har. Så burde jeg kanskje kommet meg til en skikkelig butikk og fått vite helt riktig størrelse. Gikk selv opp fra b til c for ikke så lenge siden. Trodde alltid jeg var en b...

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg går gjerne til Vivikes jeg, der har de undertøy fra Triumph, Calvin Klein, Bodimondi og No Romeo. Masse fint der, og ikke så dyrt heller ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er nok litt sånn halv-snobb når det gjelder undertøy. Handler BH'er og noen truser på undertøysforetning (merker som Prinsesse TamTam, Chantelle mm). Jeg bruker 75B så størrelsesmessig finner jeg bh'er i kjedebutikkene også, men synes det er stas å få skikkelig hjelp. Også får jeg lekre kvalitetsplagg som holder vask etter vask!

Truser handler jeg overalt! Har noen favoritter fra Bjørn Borg, Mark&Spencer, Accesorize og fra supern(Pierre Robert).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...