Gå til innhold

Herreparfymer

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med gode herreparfymer før jeg drar til byen og handler de siste julegavene? Trenger en parfyme som skal passe til en høy og mørk mann på 23 :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Kommer jo an på om du vil ha en lett duft, søt duft, tung duft........

Jean Paul Gaultiers- Le Male er den min mann bruker(han er 23 :) ) og det er en ganske søt duft, men populær. En annen som jeg synes er herlig er den broren min bruker faktisk, Van Gils -Between Sheets. (brodern er 26 hvis det hadde noe å si for deg :) )

Smaken er jo veldig som baken, da......så når det gjelder parfyme er det jo ikke så lett å gi råd... i tillegg lukter jo hver enkelt parfyme ikke likt på hver enkelt person.....men ta deg god tid du, så skal du se du blir fornøyd :)

LYKKE TIL!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker litt tunge, krydrete :) Le Male bruker pappa... vil ikke at min gutt skal lukte pappa... :ler: Men er åpen for flere forslag! Van Gils må testes ut!

Gjest lilletroll
Skrevet

Hvis du liker tunge krydrete vil du nok ikke like between sheets.....den er sånn JEG liker den nemlig lett og frisk.....

Skrevet

Dior's Higher er kjempegod synes jeg...også L'eau D'Issey...den lukter også kjempegodt...du får snuse deg frem i parfymedisken! de har endel gode nyheter nå! :D

lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hugo Boss har en kjempegod en. Vet ikke hva den heter, men den kommer i en lys grå eske... :) Veldig lett og søt duft!

Håper du finner noe som passer. :D

Skrevet

Spør du om hjelp på parfymeriet skal de lett kunne plukke ut noen forslag til deg når du forteller hva du vil ha og litt om den som skal ha den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Chanel Allure for menn er kjempegod. Det er varm og litt krydrete. Kjøpte denne til min kjære og jeg er veldig fornøyd.

Skrevet
Hugo Boss har en kjempegod en. Vet ikke hva den heter, men den kommer i en lys grå eske... :) Veldig lett og søt duft!  

Håper du finner noe som passer.  :D

Den du tenker på heter "Boss - Bottled". Det er en ganske søt duft, nydelig. Jeg pleier selv å kjøpe denne til min mindre bror som er 20 - og det er den eneste han noen gang har likt.

Men nå var vel spørsmålet en dyp, maskulin duft?

Hvis vi tar samme merket, så kan du jo prøve Boss - Dark Blue.

Ellers synes jeg Dior har noen nydelige. Tror den heter Dior Pure Dune Homme. Sjekk den ut, jeg skal selv kjøpe denne til min far.

Skrevet

Jeg synes også Diors Higher er utrolig god. Kjøpte spray deodoranten til mannen min som en førjulsgave siden han ikke er hjemme i julen :cry:

Synes han lukter så godt nå.......

Skrevet
Jeg synes også Diors Higher er utrolig god.

Enig, Higher er også nydelig! Luktet på den sist jeg skulle kjøpe herreparfyme til en kamerat av meg, falt øyeblikkelig for den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den nye fra Lacoste lukter også kjempegodt!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

"Equipage" fra Hermes Paris er virkelig en herreduft av klasse. Rik, sensuell og sofistikert.

Milla

Skrevet

Higher fra Dior er jo en bestselger og en sikker vinner.. Den er lett og like.

Nina Ricci har en ny herreduft som er fantastisk,

Ellers selger Boss - Bottled veldig godt.

Issey Myiake sin herre duft veldig god, husker desverre ikke hva den heter.. :cry:

Men jeg håper du fant en passende gave.. kanskje det var mitt parfymeri du var innom... :P

Skrevet

Contradiction (eller noe sånt).

Åsså gode gamle Polo Sport da. Yum....

Skrevet

Vil anbefale deg Roma jeg, den er nydelig og lett krydret!

Skrevet

Jeg sier det igjen: Boss in motion fra Hugo Boss og Happy fra Clinique!!!!! Ahhhh, de lukter mann (med god parfyme) :P

Skrevet

Min yndlingsherreduft er uten tvil Boss Elements! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...