Nitha Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Noen som har (detaljerte) tips om enkle blomsteroppsatser til dåpsbordet for vesla? Fru Nitha
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Da vi døpte gutten vår, brukte vi store glassboller med stein i bunnen og vann. Så klippet vi av selve blomsten på Hortensia (min favoritt) og la den flytende oppi. Vi brukte blå blomst... du kan jo velge f.eks. rosa... Ble i hvert fall veldig dekorativt...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Vi brukte høye, slanke vaser med 2 minigerbera i hver. Da var det lett og se og prate med personen på motsatt side av bordet. Brukte fargede pyntestener nederst i hver vase for å få litt mer farge.
Gjest Ava Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Lave oppsatser i creme og lime var det sist jeg var i selskap - det er noe av det fineste jeg har sett Rundt det hele var det snurret tynne sølvtråder - jeg kommer aldri til å glemme hvor fint det var
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Rosa ildtopp, rosa silkepapir rundt blomsterpotta. Rosa sommerfugl fra Kid (til å ha på gardiner) som pynt på blomsten. nero
Nitha Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2006 Hva tenker du på? :klø: ← Jeg tenker for eksempel om det går an å gjøre noe kreativt med brudeslør, noe grønt og en fin rosa blomst... Hva slags vaser/skåler en kan bruke osv. Fru Nitha
Brunhilde Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg laget disse til konfirmasjon og fikk mye skryt av dekorasjonene, noe jeg ikke hadde trodd på forhånd. Vasene kjøpte jeg på Nille, 3 store og 6 små fordi det passet til bordet. I de mindre sylindriske vaser hadde jeg bare en blomst og et strå. Jeg brukte hvite og blå blomster og i de små vasene hadde jeg hvite dekorasjonsstein i halvparten og blå i den andre halvparten. Det jeg likte best med denne måten å gjøre tingen på var at blomstene tok liten plass på bordet samtidig som det gjorde mye av seg. Endret 13. juni 2006 av Brunhilde
therese12345 Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 heisann! i vår barnedåp tenkte jeg å lage likedanne dekorasjoner som vi hadde i bryøøupet vårt. lave litt vide skåler, de fleste blomsterbutikker låner ut for en billig penge. farget oasis (rosa, blå, grønn, hvit) skjæres i terninger og legges i bunnen på skåla. 1 gerbara i ønsket farge oppi, litt grønt "granbar" legges på 1 side. enkle, men kjempedekorative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå