Holly Hobbie Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Kjenner tydelig naar jeg har eller holder paa aa faa el - faar stikkinger i eggstokkomraadet, ikke kjempevondt altsaa, men nok til at det kjennes. Nesten rett etter el begynner mensaktige murringer. Etter det jeg har lest er det ikke vanlig aa ha saa mye smerter (naa er det ikke uoverkommelige smerter heldigvis) fra el til ikm. Har gaatt paa pergo i de siste to syklusene, men ikke denne. Nevnte det til spesialisten, han tok en innvendig ul, men fant ikke noe galt (dette var for to sykluser siden). Bare lurer paa hvorfor jeg har disse smertene og om det betyr at jeg ikke ble gravid denne maaneden heller? Er det mensen som blir "forberedt"? Noen kloke hoder som har noen innspill?
Anca Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Dette lurer jeg på også. Jeg er hatt min andre kur med pergo denne mnd og hatt en del "kramper" stikking i underlivet siden EL. Jeg har IKM i dag og ennå ikke tante. Tok en test i dag, men den var veldig negativ. Gyn. har ikke funnet noe unormalt ved UL. Noen som vet hva dette kan komme av?
smile Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Nei, jeg stiller meg i køen på svar.... Jeg har i det siste også fått stikkinger fra EL-dag og fram til mensen. Jeg går hverken på pergo, piller eller noe annet....
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2006 Naa har det begynt for alvor...er bare paa dag 18, men har skikkelige "mens"smerter...
Anca Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Må bare fortelle at jeg testet svakt positivt i går kveld(strips fra billigtest) og meget positivt i dag morges(CB digital). Kan nesten ikke tro det!!! I 11. pp, eller lap og 2.pergokur er det endelig vår tur. Lykke til dere andre... Kanskje murringene betyr positiv test for dere også? Skal krysse fingene for dere og sender masse babystøv...
Holly Hobbie Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2006 Er det sant?! Saa fantastisk, Anca! Dette var kjempegode nyheter! Gratulerer!!
Anca Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Tusen takk! Er helt i gledesrus... Har nesten ikke fått med meg noe i dag, har bare gått rundt med et kjempe smil!!
BitteLille Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Må bare fortelle at jeg testet svakt positivt i går kveld(strips fra billigtest) og meget positivt i dag morges(CB digital). Kan nesten ikke tro det!!! I 11. pp, eller lap og 2.pergokur er det endelig vår tur. Lykke til dere andre... Kanskje murringene betyr positiv test for dere også? Skal krysse fingene for dere og sender masse babystøv... ← Gratulerer!
Gjest Evangelina Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har, etter at jeg sluttet på pillen, hatt mensmurringer som er sterkere enn vanlig, mer eller mindre hver dag mellom el og mensen. Ikke like sterke hele tiden da, men klart sterkere enn da jeg gikk på trionetta. Kanskje vi føler prosessene i kroppen sterkere når vi ikke går på p-piller o.l, eller at vi er mer vare og kjenner bedre etter under prøvingen? Men så er det jo også de som har mensmurringer, og som viser seg å istedet være gravide.. Lykke til Holly!
Holly Hobbie Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2006 Takk Evangelina! IKM er i morgen.
Holly Hobbie Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2006 Ja, denne gangen var stikkingene et godt tegn! Har dem fortsatt faktisk..
Holly Hobbie Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer så masse! ← Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå