Gå til innhold

No é eg gift!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Wow, du så virkelig nydelig ut på bildet! Håper vi får se flere snart! Gratulerer så mye som fru!! :klem:

Skrevet

Høres ut som en kjempe fin dag.

Gleder meg til å se bilder. Signaturbildet var kjempe fint...bare synd det var så lite!! Blå blomster er virkelig kjempe fint!!!

Skrevet

Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger!! Kjempekoselig å høre! :)

:klem:

Forresten, kan jeg spørre hva slags blomster du har i buketten? Er det hydrangea?

I buketten er det for det meste ridderspore, men også litt hortensia (hydrangea challenge blue). Har noen triteleia som henger ned fra selve buketten (ligner på blåklokke).

Skrevet

Gratulerer! :) Hørtes kjempeflott ut. Opplevde forøvrig det samme som deg utenfor kirken, at ikke alle gjestene hadde kommet, så folk hang utenfor. Resultatet var at jeg ventet i bilen og måtte LØPE inn når klokkene slo *ler* jaja...

Dagen din høres fantastisk ut, og velkommen inn i de giftes rekker :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag.

Kjempefint referat du har skrevet.

Hvis det er deg i avataren din så der du ihvertfall helt nydelig ut.

Skrevet

Gratulerer så mye! Hvis talen din ble omtrent som du la ut kan jeg tenke meg forloverne gråt en skvett :) Du så helt nydelig ut på bildet! Vi ble gift samme dag, så det er litt ekstra gøy å høre hvordan andre har hatt det :)

Skrevet
Gratulerer så mye! Hvis talen din ble omtrent som du la ut kan jeg tenke meg forloverne gråt en skvett :) Du så helt nydelig ut på bildet! Vi ble gift samme dag, så det er litt ekstra gøy å høre hvordan andre har hatt det :)

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også!! :)

Skrevet

*gåsehud*

Så nydelig skrevet! Nå må jeg virkelig få fart i mannen her i huset, kanskje jeg må fri selv?

Ønsker dere flotte hvetebrødsdager, og avartarbilde var virkelig nydelig!

Gjest Gjest
Skrevet

:hjerter_rundt::grine::grine::grine: Åh, jeg blir så rørt!!! Og gleder meg masse til det er min tur 19.aug!

Høres ut som det ble en uforglemmelig dag

Skrevet

Til de som vil se flere bilder, så ligger annonsen min på finn.no, ellers skal jeg oppdatere spacet mitt når jeg får litt flere bilder fra venner og familie :)

Skrevet

Var inne på finn.no og så flere bilder nå, så utrolig flotte dere var!! Du er kjempepen, så virkelig ut som ei prinsesse ja! :klem: Gratulerer så mye enda en gang vakre brudepar!!!

Skrevet
Var inne på finn.no og så flere bilder nå, så utrolig flotte dere var!! Du er kjempepen, så virkelig ut som ei prinsesse ja!  :klem: Gratulerer så mye enda en gang vakre brudepar!!!

Tuuusen takk! :klem:

Gjest Labellamia
Skrevet

:bukke: Gratulere, og så nydelig du var da! Ble rørt av å lese om dagen din, og får nesten lyst å gifte meg igjen i steden for å bli samboer :ler: Lykke til til dere begge og en nydelig sommer som nygift par. :klem:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Sukk så romantiskt...... jeg vil også......

Skrevet

Det var et flott referat! Tårene presset litt på innimellom.

Du var en utrolig vakker brud!

Håper dere får en kjempefin sommer som nygifte!

Skrevet

har vært på finn.no å sett på deg og kjolen!

Du er absolutt vakker!!

Bildene av flotte! :klem:

Skrevet
Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger!! Kjempekoselig å høre! :)

I buketten er det for det meste ridderspore, men også litt hortensia (hydrangea challenge blue). Har noen triteleia som henger ned fra selve buketten (ligner på blåklokke).

Så ut som en nydelig bukett! Bilder?

Flott beskrivelse av dagen også. Kos dere som nygifte! :klem:

Til de som vil se flere bilder, så ligger annonsen min på finn.no, ellers skal jeg oppdatere spacet mitt når jeg får litt flere bilder fra venner og familie :)

Kan du legge ut link så jeg finner bildene? Venninnen min skal gifte seg om et år og jeg er på utkikk etter alt! Hun bruker ikke internett selv nemlig ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Så ut som en nydelig bukett! Bilder?

Flott beskrivelse av dagen også. Kos dere som nygifte! :klem:

Kan du legge ut link så jeg finner bildene? Venninnen min skal gifte seg om et år og jeg er på utkikk etter alt! Hun bruker ikke internett selv nemlig ;)

Takk takk :)

Her er brudebuketten slik den ca. så ut (nederste bilde), og her er link til kjolen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...