Gå til innhold

Kopp med "bestemor" og "bestefar"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså lett overalt.. glassmagasinet, CI pedersen, bokhandlere, leketøysbutikker, kremmerhuset, hobbybutikk, Toys r` us, pytt i panne (alt mulig butikk), black & white, "overraskelsen" gavebutikk....Det virker umulig å fa tak i, og det er jo egentlig ganske rart. Har du sett en slik kopp noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er litt merkelig....har sett det på diverse bokhandler. Men jeg kan ikke huske å ha sett noen i det siste. Visst ikke får du ta å kjøpe hvite koppe så kjøper du glassmaling og lar barna male på dem og skriver "Bestemor" og "Bestefar" på dem etterpå.

Bare en ide. Vet ikke om det hjalp men......

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes jo steder som graverer navn på. Det kan du kanskje prøve?

Eller få laget fotokopper? Da kan du jo bearbeide bildet og legge tekst over.

Bare i tilfelle du ikke finner det. Bor i utlandet, så ellers kan jeg ike hjelpe deg!

Skrevet

Vi må nok ha "ferdigkopper". Det skal være sånn fortelle-at-vi-er-gravid kopper, så vi må ha dem om 11 dager... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Sist jeg bestilte bildekopper over Internett, fikk vi dem et par dager senere! Du kan jo titte litt rundt. Bestiller du i dag, får du dem nok i tide. Bruk en tegning av en baby, eller et blomsterbilde, og skrive bestemor på.

Gjest splæsj
Skrevet

Det kan du lage selv. Kjøp hvite kopper, mal på med spesialmaling, og lakk oppå der igjen. Blir så fint atte, og da hadde sikkert de gamle satt enda mer pris på den. :)

Skrevet

Er jo ikke noe stort problem da å bare kjøpe en fin kopp og skriv bestemor og bestefar med svart glass maling. 10 min i ovn og det er FERDIG!!!

Visst dere ikke finner ferdige kopper tenker jeg på

Skrevet

Jeg har sett Verdens beste bestemor og Verdens beste bestefar kopper på Dags Marked.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det har jeg kjøpt på glassmagasinet i Sogndal 57 67 18 80

hehe... litt langt borte kanskje?

Men du kan nå ringe dit, og høre hvilken leverandør det er. Og da kan lev. sikkert hjelpe deg videre med å finne nærmeste butikk som lagerfører dem.

Lykke til i jakten:)

Skrevet

På Pentik så har de sånne kopper, med litt gammeldags design liksom. Ganske fine i grunn..

Skrevet

Hei!

Mener de har slike i kjelleren på Bunnpris i Elgeseter gt, og på den butikken som ligger rett ovenfor Obs bygg på City Lade, husker aldri hva den heter. Selger div pynteting og sånt.

Skrevet
Nille har slike.

Å? Vi var og så der... hadde ingen på den butikken vi var på hvertfall.

Skrevet

Hva med andre Nille-aktige butikker, som Europris? Jeg ville sett i litt kitchy gavebutikker.

Skrevet

OBS-butikkene har både med bestemor, bestefar, onkel og tante.

Skrevet

Ja, nå har vi vært og sett på Bohus, 2 OBS butikker, 3 black & white butikker, 2 nillebutikker + de overnevnte, uten resultat. (Dvs vi fant ett par til slutt, men de var ikke noe fine). Så nå blir det vel til at jeg skal skrive på noen kopper vi har kjøpt på OBS. Merkelig at de ikke har slike kopper noen steder altså..

Skrevet

Ja det er egentlig merkelig det.

Men nå koster det ikke så alt for mye for et lite "glass" (eller hva de har det i) med glass maling. Men lykke til da. Blir sikkert spennende for dere å se reaksjonen dems

Skrevet

Noen tips til hva jeg kan skrive på koppene? Synes det blir litt kjedelig med bare "bestemor" eller "bestefar", så jeg tenkte jeg kanskje kunne skrive et lite dikt/vers som hadde med bestemødre og bestefedre å gjøre.. (to forskjellige dikt da). Noen som har noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...