Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:frustrert:

I dag skulle jeg ta på meg linsene, og hadde satt den ene i feil vei. Skulle ta den ut igjen, og der var det bare en halv linse... Den andre delen er i øyet, og kommer ikke ut!

Bruker iWear, som jeg hørte hadde tatt over etter Focus Dailies...

Hjelper det å klage til produsent, hva vil eventuelt skje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Landra
Skrevet

Hei!

Det samme har skjedd meg. Siste gang fikk jeg den ikke ut, så vi måtte dra til legevakten. :grine: Tok 3 minutter å få den ut og kostet meg litt over 300 kroner. :) Var bare glad for å få den ut da, men i ettertid er det sure penger.

Du kan jo klage, men tror ikke det fører frem. Alle faste linse brukere veit jo at dette kan skje av og til.

Lykke til med å få den ut hverfall. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sånn du rett og slett bare må regne med. Linser er tynne og brekker lett.

Det du beskriver skjedde meg og. Jeg måtte dra på legevakten da biten ikke kom ut om natta heller(øyet støter ofte ut fremmedlegemer når man sover - iallefall hos meg).

Det ble telefon til øyelege i Bodø, tur på skadestua og medisiner mot infeksjon den kvelden.

Alikevel ville jeg aldri ha byttet linsene mot briller!

Skrevet

Jeg dro innom optiker og fikk fjernet linsen jeg. Kostet meg ingenting. Ofte er et enklere for andre å få tak i linsen enn du selv. Jeg skylte med masse saltvann etterpå og slapp infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...