Gjest Miriam Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei alle! Jeg er en "voksen" jente som plutselig har fått mye kviser, helst på hakepartiet. Det har kommet spesielt i de siste 2 årene. Har aldrig tidligere vært plaget med dette, heller ikke i de værste tenårene. Er flink til å rense huden, og prøver å bruke produkter som er beregnet på min hudtype - dvs: blandingshud. Men, de kvisene som begynte å komme for noen år siden, de fortsetter å komme...desverre...! Jeg spiser nesten aldri snop og drikker mye vann, sikkert 2 l. pr. dag. Men det hjelper visst ikke.. Har akkurat vært hos fastlegen og tatt blodprøver for å se om det evt. kan være noe hormonelt e.l. men har ikke fått noe svar enda. Må legge til at jeg i de senere årene har jobbet mye = lite søvn til tider, slurvete kosthold, lite mosjon osv. Kan dette være en forklaring? Er så lei av å bruke masse tid og penger på produkter som ikke hjelper. Bør jeg oppsøke en hudlegespesialist først som sist, og få en skikkelig "hestekur"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Ja, jeg vil definitivt anbefale deg en tur innom hudpleie for råd og veiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå