Gjest Miriam Skrevet 14. desember 2002 #1 Skrevet 14. desember 2002 Hei alle! Jeg er en "voksen" jente som plutselig har fått mye kviser, helst på hakepartiet. Det har kommet spesielt i de siste 2 årene. Har aldrig tidligere vært plaget med dette, heller ikke i de værste tenårene. Er flink til å rense huden, og prøver å bruke produkter som er beregnet på min hudtype - dvs: blandingshud. Men, de kvisene som begynte å komme for noen år siden, de fortsetter å komme...desverre...! Jeg spiser nesten aldri snop og drikker mye vann, sikkert 2 l. pr. dag. Men det hjelper visst ikke.. Har akkurat vært hos fastlegen og tatt blodprøver for å se om det evt. kan være noe hormonelt e.l. men har ikke fått noe svar enda. Må legge til at jeg i de senere årene har jobbet mye = lite søvn til tider, slurvete kosthold, lite mosjon osv. Kan dette være en forklaring? Er så lei av å bruke masse tid og penger på produkter som ikke hjelper. Bør jeg oppsøke en hudlegespesialist først som sist, og få en skikkelig "hestekur"?
Tusseline Skrevet 14. desember 2002 #2 Skrevet 14. desember 2002 Ja, jeg vil definitivt anbefale deg en tur innom hudpleie for råd og veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå