Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter jeans for øyeblikket.. har lyst på noen som sitter tett over hoftene og eventuelt litt lenger ned, men som er vide/baggy videre.

Noen som har tips til en modell?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Replay Electra? Den sitter fint over rumpe og hofter, men har vide, rette bein ellers. Hvis du vil ha en modell som er mer tradisjonelt trang ned til knærne, men vid fra knærne og ned, har Fornarina modellen New Post (tror jeg det er).

Skrevet

Tenkte hovedsaklig på en bukse som er ganske så vid, i tillegg til å være trang ved hoftene (ikke så langt ned som på lårene altså).

Takk for tips!

Noen andre?

Gjest Gjesta
Skrevet
Tenkte hovedsaklig på en bukse som er ganske så vid, i tillegg til å være trang ved hoftene (ikke så langt ned som på lårene altså).

Takk for tips!

Noen andre?

I så fall er Replay Electra helt super; den er akkurat som du beskriver, i hvertfall på meg. :)

Gjest magic malita
Skrevet

replay electra er kjempestilig! den vil jeg ha oxo. er det orange label eller pink laber du, elphaba, og hvor mye betalte du?

Gjest Shoegal i.i.
Skrevet

Enig med Elphaba! Den er helt super!

magic malita: (Spørsmålet var ikke til meg, men jeg tillater meg å svare likevel ;) )Jeg betalte 1499,- så vidt jeg kan huske, og har den med oransje merke. Mener at den med rosa merke var helt lik....?

Gjest Gjesta
Skrevet
Enig med Elphaba! Den er helt super!

magic malita: (Spørsmålet var ikke til meg, men jeg tillater meg å svare likevel  ;) )Jeg betalte 1499,- så vidt jeg kan huske, og har den med oransje merke. Mener at den med rosa merke var helt lik....?

Jeg betalte også 1499, for den med oransje merke. Trodde rosa var på en annen modell? Jeg har en som heter 442, og den har rosa merkelapp.

Skrevet

Takk for alle som har svart, jeg likte buksen godt jeg, foruten at den kanskje kunne ha vært enda litt videre. Innbiller meg at Levis hadde noen som er akkurat slik jeg vil ha, men det er årevis siden og jeg kan ikke huske hva modellen het heller..

Men jeg er på ute etter flere modeller enn denne og, så bare kom med flere tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...