wind-up bird Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Heisann. Jeg og kjæresten min skal dra til Azorene en uke midt i august med Solia. Vi skal bo på Sao Miguel rett ved Ponta Delgada. Jeg har skjønt det slik at man ikke kan stole på at været er godt hver dag, og at øyen er svært rolig når det kommer til natteliv. Det er vi klar over, sånn at det er sagt. Men jeg lurte på om noen kan anbefale noen av utfluktene? Eller har dere noen gode forslag til ting vi kan gjøre selv? Har ikke lyst til å sitte ved hotellbassenget hele uken, og vil gjerne planlegge litt på forhånd (kjekt å drømme litt om ferien)
wind-up bird Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tillater meg å dra denne opp igjen en gang, er gjerne litt mer folk her nå enn på morgenen Vil så gjerne ha noen gode tips!
Cat&Cat Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Vi skal faktisk til akkurat samme plassen. Vi skal slenge oss med på noen av de opplevelsene som er i regi av Solia. Delfinsvømming, Hvalsafari og Jungelvandring. Ellers har vi tenkt å leie bil og kjøre rundt og se oss om. Angrer på at vi ikke bestilte 2 uker....Det høres så fint ut der!
wind-up bird Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2006 Det dere skal hørtes jo ganske kjekt ut! Det ser superfint ut på bilder i alle fall. Gleder meg veldig, tror det blir en fin ferie!
Montezuma Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Kan jeg bare få dra opp denne her....? Vi skal til samme sted :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå