Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Har noen erfaringer med foundationen Teint Fluide Universel fra Chanel? Den skal være lett og lysreflekterende, og passe for alle hudtyper. Jeg fikk en prøve, men den er dessverre for lys, så jeg har ikke fått testet den i hele ansiktet.
Azi Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Vil heller anbefale Lancome sin, den serien er utrolig bra!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har ikke testet så mange fra Lancome; Renergie Lift var bra, men for dekkende, og sannsynligvis litt for fet for sommerbruk, Teint Idole Ultra er altfor uttørkende for min hud. Jeg er ute etter noe som ikke er matt, ikke veldig dekkende, og lysreflekterende i tillegg. Jeg er veldig glad i Color Clone fra Rubinstein, men så er det det med forandring fryder, da.
Azi Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Om sommeren pleier jeg å bruke Terracotta Gel Frais Bronzant(Guerlain paris). Den er jeg kjempe fornøyd med. Ser utrolig fresht og sommerlig ut! Men man må bare huske først på å smøre seg med ansiktskrem før man tar den på! Blir jevnere fordelt da! Endret 12. juni 2006 av Azi
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg elsker chanel teint fluid universel! Den ser veldig naturlig ut på huden, og varer lenge
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Har noen erfaringer med foundationen Teint Fluide Universel fra Chanel? Den skal være lett og lysreflekterende, og passe for alle hudtyper. Jeg fikk en prøve, men den er dessverre for lys, så jeg har ikke fått testet den i hele ansiktet. ← Jeg fikk en prøve på denne, men den var ikke noe for min tørre hud. Den er ikke særlig dekkende, men den ga en pudrete og kunstig finish på meg (samme med Teint Idole Ultra). Har du prøvd DiorSkin Light? Eller noen av de veldig lette fra Clinique? Du kan kanskje finne noe der.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 Jeg syns at den legger seg veldig i porene. Ser ikke naturlig ut på meg. Jeg har normal til tørr hud. Anbefaler Equalizer fra Estée Lauder
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker den fra Chanel, er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå