Cilla Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jeg ønsker tips til ferdige marinader en kan kjøpe i butikker. Skriv gjerne om de passer best til oksekjøtt, svin, kylling eller fisk.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker av og til å kjøpe de fra santa maria, syns de er gode.
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker av og til å kjøpe de fra santa maria, syns de er gode. ← Er spesielt svak for den med chilli
Blueberry Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker av og til å kjøpe de fra santa maria, syns de er gode. ← Helt enig! De er knallgode. Bruker den marinaden for kylling til (*trommevirvel*) kylling. Har strimlet kyllingfilet som jeg marinerer, steker og har på pizza...herligt! Den All-round-marinaden pleier jeg å bruke til f.eks. nakkekoteletter som jeg har til Hasselbackpoteter, gode grønnsaker og en god saus. Ellers har de rødvinsmarinade og hvitløksmarinade i samme serien, og honning også faktisk... Men de har jeg aldri prøvd fordi jeg ikke er så begeistret for hverken rødvin eller hvitløk.... Men jeg anbefaler virkelig de altså!
Gjest Fantus Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Santa maria sine er veldig gode syns jeg. Og alround-marinaden er bra til kylling også
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Skriver under på Santa Maria sine. Sitron og koriander er også god til kylling.
Scheherazade Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Liker godt Black boy sin rødvinsmarinade. Har brukt den til ytrefilet og svinefilet.
Cilla Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2006 Da skal de kjøpes inn ganske snart! Lager marinader selv også, men de blir alltid så like på smak..... Dessuten kjempegreit om mannen må legge noe til marinering.
Gjest *lise* Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Santa Maria sine er kjempegode Vi pleier å blande den som heter "Smoked Honey" med hvitløksmarinaden. Det blir nyydelig. Både på svin og okse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå