Gå til innhold

Blir du fort brun?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er du av den som blir brun bare du ser på sola, ellermå du ligge i mange, mange, mange, mange, mange timer før du får antydning til farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir ganske fort brun, men trives ikke med å ligge i sola, som jeg ikke har sett noe til hittil i år. :tristbla: Jeg trives generelt best med å være i aktivitet av en eller annen type.

Gjest Embla s
Skrevet

Nei jeg tror ikke jeg blir fort brun. På den andre siden gjør jeg svært lite for å bli det, litt for opptatt av hudkreft og rynker, også syns jeg det er kjedelig å ligge pal i sola.

Skrevet

Nei jeg blir ikke fort brun, men har opparbeidet bra med pigmenter og har et bra grunnlag jeg vedlikeholder jevnlig, og da skal det ikke så mye til for å få fargen på plass.

Gjest Kardemomme
Skrevet

Har litt brun hud fra før, men ja jeg blir ganske fort brun.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg er fra Afrika så jeg blir ikke så veldig brun av sola.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir ikke brun, men på slutten av sommern; hvis jeg har jobbet for det, får huden en fin glød.. Eller jeg får masse brune søte priker overalt da, men det er en annen diskusjon..

Skrevet

Jeg blir raskt brun (og bruker alltid solkrem med høy faktor). Kan ikke fordra å bare ligge og sole meg, og solarium er utelukket, så det er litt begrenset hvor brun jeg kan bli av byturer eller en tur i marka.

Skrevet
Jeg blir ganske fort brun, men trives ikke med å ligge i sola, som jeg ikke har sett noe til hittil i år. :tristbla: Jeg trives generelt best med å være i aktivitet av en eller annen type.

Totalt enig! Strandvolleyball takk!

Skrevet

Blir ikke brun i det hele tatt, men på den andre siden så blir jeg ikke solbrent heller.

Skrevet

Det skal mye til før jeg blir brun; jeg er veldig hvit til vanlig og tar ikke til meg farge overhodet. Men jeg gjør ikke så mye for det heller, for jeg er litt for opptatt av de hudkreft/rynker osv.

Skrevet (endret)

Nei, jeg blir ikke brun. Hender jeg får litt farge i løpet av en sommer, men da er jeg gjerne på nivå med hvordan andre var før sommeren. Liker ikke å sole meg heller da. Det er kjedelig, og drepende varmt...

Endret av brumma*
Gjest Miloine
Skrevet

Jeg blir veldig fort brun selv om jeg ikke sitter pal i sola!

Skrevet

Jeg ser ut som om jeg har vært 14 dager i syden. Jeg har farge gjennom hele året og får brunfarge bare sola titter fram.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, blir ikke fort brun, til gjengjeld blir jeg fort rosa, og etter to dager er jeg like hvit igjen.

Ser en anelse mindre syk ut en før jeg ble rosa.

Har skummetmelk farge på vinteren. ÅHH det er så lekkkert... :ironi:

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg blir ikke fort brun, og liker heller ikke å sløve i sola i flere timer.

Gjest gjest1
Skrevet

Har egentlig sluttet å sole meg, men sitter litt på balkongen og leser så jeg får farge på armer og ben.

Ellers har jeg sett hvordan et par av mine solelskende venninner begynner å bli VELDIG krøllete i huden til tross for iherdig smøring av både solfaktor og bodylotion, så jeg fortsetter å avstå.

Fargen på armene kommer forøvrig ganske fort, det tar lenger tid med bena

Gjest Bodillen
Skrevet

Fargen kommer ganske kjapt, men jeg blir aldri kjempebrun. Orker ikke sole meg - det er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg - jeg må gjøre noe. Dessuten tåler jeg ikke varme særlig bra.

Skrevet

Ja, jeg blir fort brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...