Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

:kjempesinna:

Ja det skulle nå bare bli med den smileyen, men fy faen for lyd de lager! Bbbbbbbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz treffer meg rett i ryggmargen og det er ikke hyggelig! Det er jævelens eget fremkomstmiddel!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du aner ikke hvor mange ganger om dagen jeg forbanner folk på mopeder og motosykler. Jeg bor rett ved siden av en travel vei og trafikken stopper aldri. Det verste er når de kommer fredelig fram til gatelyset og så gasser som faen når det blir grønt. Skvetter himmelhøyt hver gang.

Gjest gjest1
Skrevet
:frustrert: Også så HØY lyd de lager! Her speeder de og på, og hver eneste kveld er det en sirkusklovn som i tillegg til å bråke med gassen også tuter som besatt rett utenfor her. Jeg blir psykopat!
Skrevet
:frustrert: Også så HØY lyd de lager! Her speeder de og på, og hver eneste kveld er det en sirkusklovn som i tillegg til å bråke med gassen også tuter som besatt rett utenfor her. Jeg blir psykopat!

Vurderer nesten å bli snikskyter. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

:ler:

men det er noe med den lyden som ikke er behagelig for psyken. Jeg hører de kommer, og når de er her støkker jeg som fy i opptil fler sekunder! Verre enn SH :rodme:

Endret av Towelie
Gjest Kardemomme
Skrevet

Hah, det dere beskriver er da ingenting.

Utfor huset vårt er det en STOR gress slette som blir brukt til mototcross bane av en million småunger.

:sprettoy:

Fra tidlig på morgenen til seint på natta... :sur:

Skrevet

:kjempesinna:

Her også!! Blir sprø! Det høres ut som om de kjører over senga mi. :frustrert:

Har lurt på om jeg skal spenne et tau tvers over veien i nattens mulm etc. :sjarmor:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Når jeg var 15-16 år var jeg sammen med en "moped-gutt".

Han kom på besøk med mopeden mitt på natta og gjorde både familien og nabolaget gale :ler:

Skrevet

Pleier å la kameraten min ta dem med bildøra idet vi kjører forbi dem jeg.

Det dummeste må forresten være racingmopeder... altså R-sykler, i mindre format. Blir *nesten* lurt når man ser dem, men plutselig hører man den infernalske lyden idet mopedfyren ligger over tanken og speeder på i FEMTI km/t! Patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...