Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Vi har satt opp en (betong)mur på tomta. Den ser litt for "ny" ut etter min smak, er det noe jeg kan sette den inn med så betongen blir litt mer rustikk?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Spør jernvarehandelen. Ellers har jeg hørt at å pensle med en blanding av vann og surmelk hjelper, men kan ikke garantere siden jeg ikke har prøvd det.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Jeg har hørt at surmelk/ yoghurt naturell funker på terrakotta- potter hvertfall.. Ingen som vet? Endret 11. juni 2006 av Binna
Gjest Dingo Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Hvilken finish vil du ha? Skal det være grønske/mose på den eller? Er det en støttemur så kan du jo skitne den til med jord? Dumt forslag, kanskje... Ønsker du en hvit-tone så kan du jo slemme den med svak oppløsning.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Hvilken finish vil du ha? Skal det være grønske/mose på den eller? Er det en støttemur så kan du jo skitne den til med jord? Dumt forslag, kanskje... Ønsker du en hvit-tone så kan du jo slemme den med svak oppløsning. ← Tenker at den skal bli skjoldete hvertfall, gjerne "naturlig". Det er en støttemur ja, men regner med at jorda forsvinner ved første regndag.. Tror du surmelk kan funke? Ellers får jeg blande ut litt maling og slemme den. Skal ha klatreplanter nedover muren (nedoverklatrende).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå