Chiquita Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Noen som vet av steder hvor jeg kan finne gullsmykke til herre på nett? Jeg prøver å søke opp noen gullsmedsforretninger, men husker da ikke navnet på så mange. Og de jeg husker har ikke produktkatalog liggende på nett. Vet du av noe?
Buster Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg vet ikke helt hva du søker etter til din kar om det med annheng eller slikt, men må få si at jeg selv synes at skal det være uten annheng så er panzer kjede det peneste. Måtte liksom bare si det.
Gjest Chiquita i.i Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg vet ikke helt hva du søker etter til din kar om det med annheng eller slikt, men må få si at jeg selv synes at skal det være uten annheng så er panzer kjede det peneste. Måtte liksom bare si det. ← Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil ha jeg heller. Det var derfor jeg tenke å kikke litt på nett. Men nå har jeg slått ifra meg hele smykke-tanken for denne omgang. Har ikke funnet noen som jeg liker 100% enda. Så da får jeg finne en annen gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå