Millis Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 IKKE bare hørt om osv... men som HAR prøvd? Da tenker jeg på den de har i YSL, den de har på Vita, og den som heter Nyce legs og den som heter Air Stocking. Hvordan ble de? Naturlige? Dekker ?
Gjest Yzma Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Jeg har spray on nylons fra vita:) Syns den tørker fort og setter seg godt fast slik at du godt kan komme borti noe med beina uten at det "ødlegges". Jeg syns den også er lett å få jevn... *anbefales* Endret 11. juni 2006 av Hanne_88
Gjest Yzma Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Da tror jeg nesten jeg ville ha kjøpt den som Newt anbefaler...Den fra vita syns jeg blir fort brukt opp..
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har brukt Air Stocking, og er veldig fornøyd med resultatet. Syns det ser naturlig ut og fargen blir jevn. Ikke er det så dyrt heller, jeg har hatt en boks leeenge, og har brukt den med jevne mellomrom. ← Hvor føres den?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 MEn ingen av disse sprayene er vel særlig dekkende vel? Prøvde en sånn da jeg var innom vita, sprayet litt på armen og det ble jo bare blankt, men ikke noe farge eller dekkevne..Hva er poenget da, å få shimmer på leggene har vi jo mange andre produkter som sørger for..?
Little sister Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Tenkte jeg skulle bestille Air stocking, men vet ikke hvilken farge jeg må ta. Noen som har prøvd de? Hvilken farge har du prøvd, og hvordan ble det?
lillesky Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 På Cubus (og sikkert andre parfymerier) har de testere på disse strømpe-bukse-på-sprayflaske. Går jo an å prøve litt der?
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Air Stocking er helt konge!!! De billige på Cubus stinker og smitter men Air Stocking er super jeg bruker farge coco...
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg har prøvd å bestille den på airstocking.no men det går ikke lenger.Har kjøpt den der før??? Jeg fikk den på nettbutikken til Esthetique http://nettbutikk.esthetique.no/?elm=4 et godt tips er at man kan bruke den på kroppen i stede for selvbruning.. den smitter ikke å vaskes av med såpe etter ca tre dager... GENIAL::)) jeg leste første gang om den her på Kvinneguiden.
blå Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Jeg har ikke prøv dette, så jeg har ingen erfaring. Men jeg skjønner ikke helt vitsen, hvorfor ikke bare bruke vanlig selvbruningskrem?? Når det ikke er en strømper alikevel, hvorfor skal det da se ut som strømper?? Ja, altså når det er brun man alikevel vil bli?? Mulig jeg ikke har skjønt dette altså. men forklar da??
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Du må prøve den så skjønner du. Det som er spesielt er at den gir silke myk hud, pluss at den er tør på to minutter. Så på 123 er man klar for fest med en lekker farge med et sinnsykt bra resultat. Spray på og smør ut som en bodylotion, vent et til to minutt. Ferdig!!! Alle mine veninner har tatt helt av på Air Stocking.
blå Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Ok, men la oss si at man går litt lenger på den festen (blir med noen hjem eller noe) Hvordan ser det ut når man tar av alt?? ser det ut som en stillongs man ikke får av?? er bare nygjerrig altså.
Hilde Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Det ser akkurat ut som man har brukt en selvbruner, bare at man slipper klin og skjolder! Og man kan vaske av fargen enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Air Stocking Mitt beste produkt på badehyllen. Dekker så utrolig bra.
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor kan jeg bestille Air stocking??? går ikke på siden dems
Gjest Sandbekken Skrevet 5. juni 2009 #16 Skrevet 5. juni 2009 Jeg lurer litt på hvordan Air stocking oppfører seg i sol jeg. Er det sånn som med hårfjerningskrem o.l. At det ikke er bra å være i solen med det?
Gjest Sandbekken Skrevet 5. juni 2009 #17 Skrevet 5. juni 2009 På feelunique har de 2 for 1 tilbud på air stocking nå
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 5. juni 2009 #18 Skrevet 5. juni 2009 Det ser akkurat ut som man har brukt en selvbruner, bare at man slipper klin og skjolder! Og man kan vaske av fargen enkelt. Hmmm...høres ikke dumt ut..Vil dette si at man kan spraye det over resten av kroppen også, som en selvbruner med litt dekkende finish , slik at man blir brun for en kveld?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juni 2009 #19 Skrevet 8. juni 2009 På feelunique har de 2 for 1 tilbud på air stocking nå men de sender ikke akkurat denne varen til norge........
Gjest Sandbekken Skrevet 9. juni 2009 #20 Skrevet 9. juni 2009 (endret) men de sender ikke akkurat denne varen til norge........ Søren også, det var juks gitt!! Endret 9. juni 2009 av Sandbekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå