Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest solsikk1
Skrevet

Dere som har prøvd og har erfaring med produktet - anbefaler dere, lotion, skum eller spray? (Suntan selvfølgelig)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker St.Tropez og er mest fornøyd med skummet (har bare prøvd lotion og skum hjemme, men har vært i salong og blitt sprayet med St.Tropez - vet ikke om den sprayen kan sammenlignes med den som kjøpes til hjemmebruk)

Jeg får mye farge av ST, og fargen forsvinner gradvis i løpet av 4-5 dager. Er vell noenlunde fornøyd. Har problemer med å få det jevnt og det kan av og til se litt skittent ut. Særlig i ansiktet. Men det er nok mye min skyld siden jeg ikke klarer å få det jevnt nok. Har imidlertid blitt bedre den siste tiden etter at jeg begynte å påføre med svamp i steden for bare hendene.

Gjest Solsikk1
Skrevet
Jeg bruker St.Tropez og er mest fornøyd med skummet (har bare prøvd lotion og skum hjemme, men har vært i salong og blitt sprayet med St.Tropez - vet ikke om den sprayen kan sammenlignes med den som kjøpes til hjemmebruk)

Jeg får mye farge av ST, og fargen forsvinner gradvis i løpet av 4-5 dager. Er vell noenlunde fornøyd. Har problemer med å få det jevnt og det kan av og til se litt skittent ut. Særlig i ansiktet. Men det er nok mye min skyld siden jeg ikke klarer å få det jevnt nok. Har imidlertid blitt bedre den siste tiden etter at jeg begynte å påføre med svamp i steden for bare hendene.

Har du prøvd noen andre da? ShadowTan virker veldig bra - har kun prøvd den en gang jeg da............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...