Gå til innhold

bad?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest4
Skrevet

Hei

Skal pusse opp badet. Lurer på fliser på gulv og baderomsplater på veggene. Dette for å holde prisen nede. Noen som har det? Farger? Er dere fornøyd. Fliser på gulv legger vi selv. Har gjort det flere ganger før. Våtromsnorm ok også. Mer styr om en må leie noen til å legge fliser på veggene, men vil jo ha det pent og ok og da. Men har bygt hus for noen år siden og vet veldig godt hva baderommene kommer i når det gjelder pris. Har faktisk begynt å vurdere om ikke en ekstra fin ok ferie er mer verdt for oss.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_zadine_*
Skrevet

Lurer på det samme som deg.

Men vi må rive opp alt det gamle og legge nytt, fordi varmekablene ikke virker helt som de skal, dessuten vet vi ikke hvordan det ser ut under det belegget som er der i dag. Badet ble fikset opp på 80 tallet......og jeg frykter det værste.

Men vi må nok ha fliser på gulvet for å få det mønster jeg ønsker, vil ha sjakkmønster som ligger diagonalt.

Men vil ha baderomsplater på vegger, både pga pris og fordi jeg stoler mer på baderomsplater enn fliser.

Dessuten vil jeg ha helt slette ensfarga vegger, uten fuger;-)

Men vi bør vel lage til et provisorisk bad i kjelleren mens vi holder på.

Må vel vente til neste sommer da (ikke råd i år)

Gjest gjest4
Skrevet

Halloen

Sjakk mønster på flisene på gulvet er kan bli kjempefint. Jeg har sett på noen grå plater som er fine. Men de har og i hvitt som kansje er det fineste til sjakkmønstret.

Gjest Minimi
Skrevet

trur ikke fliser er så veldig mye dyrere å legge enn plater, men du kan få veldig mange fine plater også. jeg syns mørke grå fliser sammen med hvite gjør seg veldig bra. spesielt til rødt interiør.

Skrevet

Vi satte opp noen baderomsplater som så ut som fliser et bad vi pusset opp. Det var vanskelig å få skjøtene 100% med den typen plater, og de heftet dårlig mot litexplater. Prismessig ble det vel omtrent like mye som om vi hadde brukt fliser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...