Gå til innhold

Salme

Gjest Julibrud 06

Anbefalte innlegg

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Hei,

Jeg har hørt at "Jeg vil gi deg, o Herre, min lovsang" skal være en vakker salme. Har sett teksten og den er veldig fin. Noen som vet om en plass på nettet hvor jeg kan høre hvordan melodien er?

Synd å synge en sang som ingen kan...

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Her finner du den.

Den er nydelig. Vurderte den lenge selv, men så falt valget på to andre.

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Takk!

Det var kanskje ikke så godt å få et inntrykk av melodien her (litt kort klipp), så jeg er fremdeles interessert i å høre melodien. Noen andre som kan hjelpe meg?

Hvike salmer falt du ned på da, Fruktkake?

Gjest Fruktkake
Skrevet

Når det gjelder melodien, så er den nydelig. Hadde vi valgt den, så haddedet utelukkende vært på grunn av melodien!

DFor oss ble det "Kjærlighet fra Gud" og "Guds godhet sang i sinnet".

Skrevet

Det er en nydelig salme! Den er lett og munter!

Den er ikke vanskelig å synge, men hvis du har en forsanger eller noen som er sangsterk i familien kan du jo be em synge ekstra høyt! :)

Her jeg bor er den godt kjent blandt folk...

Skrevet

Lalala-lalala-lalala-la, lalala-lalala-lalala. Lalala-lalala-lalala-la, lalala-lalalalalala. Lalala-lalala-lalalalalala, lalalalalalalalalalaaaala. Lalala-lalala-lalalalalala, lalala-lalala-lalalaaaaalaaa.

Sånn går den........

:ler:

Gjest Rognebær
Skrevet

Veldig nydelig salme! Kan dessverre ikke gi deg noe tips om hvor du får hørt den, men det er en av mine absolutte favoritter i alle fall.

Skrevet

Den er en lovprisningsalme til Gud, så det kan jo hende at du bør vurderere teksten også, ikke bare melodien. Dersom du/dere står inne for teksten også, er det jo ikke noe problem. Det er en fin sang.

Gjest Rognebær
Skrevet
Den er en lovprisningsalme til Gud, så det kan jo hende at du bør vurderere teksten også, ikke bare melodien. Dersom du/dere står inne for teksten også, er det jo ikke noe problem. Det er en fin sang.

Det hadde de jo gjort allerede, står det i åpningsinnlegget. :)

Skrevet
Det hadde de jo gjort allerede, står det i åpningsinnlegget.  :)

Så ikke det i farten. Sorry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...