Gjest Gravid Jente Skrevet 13. desember 2002 #1 Skrevet 13. desember 2002 Da jeg så meg i speilet i dag morges, så jeg at jeg hadde fådt en diger utvekst på høyre lår. Jeg tror dette kan vere det ene benet til fosteret. Jeg tror dette fordi jeg kjente at det sparket der santodig som kulen rørte seg. Er dette normalt. Jeg vil gjerne vite om andre har hadt samme opplevelse. Og i så fall er dette alvorlig? Bør jeg oppsøke lege? Takk for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2002 #2 Skrevet 14. desember 2002 Klump på høyre lår??????? hmmm ja vel...
Gjest Starya Skrevet 14. desember 2002 #3 Skrevet 14. desember 2002 Jeg stusset også en smule, men hvem vet.. Kanskje fosteret var på ekskursjon..?
Ann Forup Skrevet 14. desember 2002 #4 Skrevet 14. desember 2002 he he ja jeg studser også men kan være skriv fejl, hvis det er tilfeldet og du mener at det er på siden av maven der ligesom ligger en klump ja så kan det være en arm eller fod, jeg er selv i 34 uke og når knotte lasen sparker liger det på en skræk film ser ud som man har en alian i maven dette er helt normalt der er jo ikke så meget plads derinde til at bevæge sig på når det er blevet stort, så ingen grund til panik det er helt normalt. men hvis det er på dit lår som er en udvekst ja så ville jeg kontakte en læge kunne være en åreknude, fedtknude, en byld ja der er flere mulighedder... lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2002 #5 Skrevet 14. desember 2002 Kult hvis barnet mitt fant ut å stikke på en ekskursjon... Ha det mamms ser deg om en uke... Nei da, hvis dette er feil skrevet er jeg enig med Ann Forup, hvis ikke.... hmmm sjekk om du kanskje har litt å lære om hvor barnet ligger når du er gravid?? :D
Gjest Kinga Skrevet 14. desember 2002 #6 Skrevet 14. desember 2002 Hvis du har en klump på låret bør du kontakte lege straks! Klumpen kan skyldes lårbrokk/lyskebrokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå