Gå til innhold

Hvilken julebrus liker du?

Dragsund

Hvilken julebrus liker du best?  

1. 1. Hvilken julebrus liker du best?

• Drikker ikke julebrus
      5
    • Tou julebrus
      1
    • Hansa julebrus
      3
    • Ikke nevnt ovenfor, julebrus
      17
    • Dahls julebrus
      13

Anbefalte innlegg

Nå er juletiden her, og jeg går ut i fra at det er mange julebruselskere der ute!! Selv er jeg hekta på Hansa sin! *mmm* Hvilken liker du?

GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten et sekund betenkningstid kan jeg fastslå at Dahls julebrus er den desidert beste! Liker faktisk ikke de andre. Spesielt ikke de røde ekle :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryggerinissen sin julebrus er BÆST!!

Men den selges bare i Hedmark og Oppland, da... Så den er det kanskje ikke alle som har smakt?

Det var Hamar/Lillehammer bryggeri som hadde den før, men Ringnes har tatt over produksjonen! Lell selges den kun i Hedmark og Oppland, og jeg kommer fra Hedmark egentlig, så den er et stort savn her i Akershus..... :roll:

Jippi, jeg skal til Hedmark på søndag, gjett hva jeg skal kjøpe da?? :sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble brått usikker - har ikke tilgang til julebrusen min på fem dager! MEn jeg mener det er Ringnes julebrus som er den desiderte favoritten. Trur eg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Nei,nei,nei - dere tar helt feil alle sammen. Det er EN julebrus som er god - og det er den trallemannen kommer med, nemlig CB sin.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Sitter her på jobben og er litt skuffet over at ikke Borg sin julebrus er tatt med i testen. Den er kjempegod, særlig den gule. Den går det mye av her. Den må dere smake.

Hilsen en som jobber ved Hansa Borg Bryggerier, avd Sarpsborg.

God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere ikke hørt om Egersund Mineralvandfabrikk? Julebrusen deres er uslåelig (og jeg kommer ikke fra Egersund!)

Men Coca-cola sin var også god i år, og selges billig på RIMI...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er kjempeglad i Dahls sin juleburs. Men huff og huff, i år blir det vel ingen... Har flyttet fra Trondheim, og har ikke sett den i noen butikk her hvor jeg bor nå. Så ille!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...